پیکانی‌ها شنبه به کردان می‌روند/ خودروسازان به دنبال گلر خارجی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما از روز شنبه اردوی یک‌ هفته‌ای را در کردان کرج برگزار خواهیم کرد. به گزارش مازند اسپرت؛مجید جلالی در گفت‌وگویی در خصوص عقد قرارداد با آرش برهانی و بهادر عبدی اظهار داشت: ما با برهانی و عبدی قرارداد بستیم و امیدواریم که بتوانیم در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم. […]

خبرگزاری فارس: پیکانی‌ها شنبه به کردان می‌روند/ خودروسازان به دنبال گلر خارجی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما از روز شنبه اردوی یک‌ هفته‌ای را در کردان کرج برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛مجید جلالی در گفت‌وگویی در خصوص عقد قرارداد با آرش برهانی و بهادر عبدی اظهار داشت: ما با برهانی و عبدی قرارداد بستیم و امیدواریم که بتوانیم در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم. سعی می‌کنیم که قرارداد ما با بازیکنان ۲ ساله باشد تا بتوانیم برنامه خود را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رحمان احمدی مورد توجه باشگاه پیکان قرار گرفته و همچنین وضعیت تیموریان یادآور شد: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. ما ۲ گلر خارجی را مدنظر داریم و باید سعی کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی پیکان در مورد تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که تا پایان هفته وضعیت تیم را مشخص کنیم تا از روز شنبه که اردوی کردان آغاز می‌شود بازیکنان در سر تمرینات حاضر شوند. می‌خواهیم اردوی یک هفته‌ای در کردان برگزار کنیم تا آماده شروع رقابت‌ها شویم. هنوز اردوی خارجی ما نهایی نشده و به دنبال برنامه‌ریزی در تمرینات آینده هستیم.

جلالی در مورد اختلافات کی‌روش و برانکو و مسائلی که در تیم ملی به وجود آمده گفت: من ترجیح می‌دهم در حال حاضر تمرکزم روی تیم خودم باشد و کاری به مسائل دیگر ندارم.