بابلسر میزبان لیگ سه‌گانه قهرمانی کشور شد

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه مازندران گفت: از سوی فدراسیون سه‌گانه، بابلسر به‌عنوان میزبان رقابت‌های لیگ سه‌گانه قهرمانی کشور انتخاب شد. به گزارش مازند اسپرت،فردین خداوردی اظهار کرد: با توافق فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات سه‌گانه لیگ قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بابلسر برگزار می‌شود. وی با اشاره به […]

خبرگزاری فارس: بابلسر میزبان لیگ سه‌گانه قهرمانی کشور شد

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه مازندران گفت: از سوی فدراسیون سه‌گانه، بابلسر به‌عنوان میزبان رقابت‌های لیگ سه‌گانه قهرمانی کشور انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت،فردین خداوردی اظهار کرد: با توافق فدراسیون بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات سه‌گانه لیگ قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بابلسر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی نور در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان، بیان کرد: مسابقات سه‌گانه انتخابی تیم ملی اواخر شهریورماه امسال در پارک جنگلی نور برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه مازندران افزود: رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی مردان کشور در چهار رده سنی اواخر تابستان در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

این مسؤول از اعزام تیم بانوان مازندران برای نخستین‌بار در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: تیم بانوان مازندران برای نخستین‌بار به مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در اصفهان اعزام شد که در بین ۱۶ تیم در رده هشتم جای گرفت.

خداوردی در پایان از برگزاری کلاس آموزش مربیگری و داوری برای ارتقای دانش مربیان و داوران ورزش سه‌گانه خبر داد و گفت: تعامل با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و کشف استعداد از دیگر برنامه هیأت سه‌گانه برای توسعه این ورزش در استان است.