مورینیو: صلاح به تیم من تعلق ندارد

ژوزه مورینیو یک بار دیگر تاکید کرد که به محمد صلاح در چلسی نیازی ندارد.     به گزارش “مازنداسپرت“، محمد صلاح، مهاجم مصری، ژانویه ۲۰۱۴ از بازل به چلسی پیوست اما مورد توجه مورینیو قرار نگرفت و زمستان گذشته بصورت قرضی به فیورنتینا پیوست. او که دیگر علاقه ای برای حضور در فیورنتینا ندارد، […]

ژوزه مورینیو یک بار دیگر تاکید کرد که به محمد صلاح در چلسی نیازی ندارد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، محمد صلاح، مهاجم مصری، ژانویه ۲۰۱۴ از بازل به چلسی پیوست اما مورد توجه مورینیو قرار نگرفت و زمستان گذشته بصورت قرضی به فیورنتینا پیوست. او که دیگر علاقه ای برای حضور در فیورنتینا ندارد، در حال حاضر در تمرینات چلسی حضور دارد اما خودش هم می داند که برای او در این باشگاه اینده ای وجود ندارد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی مقابل PSG، در مورد وضعیت صلاح گفت:” او به تیم من تعلق ندارد و در چلسی نخواهد ماند. مهم این است که صلاح همانند روزهای حضورش در فیورنتینا، بتواند بصورت متناوب بازی کند. اگر او بصورت قرضی به تیمی دیگر منتقل شود، خوشحال خواهم شد.
فوتبال در ایتالیا بخصوص برای مهاجمان سخت و دشوار است. اگر فیورنتینا نشد، اینتر، آث میلان و یووه هم برای صلاح، تیم های مناسبی خواهند بود. او پسر خوبی است. به عنوان یک بازیکن هم کیفیت خوبی دارد. صلاح باید در تیمی بازی کند که بتواند فیکس باشد و از هر تصمیمی که او و باشگاه بگیرند، راضی خواهم بود.”

 

منبع:ورزش۳