احمدی حذف شد/ صعود رفیـعی و نصرآزادانی به دور بعد

سروش احمدی تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم ایران با کسب سه پیروزی ویک شکست در رقابت های آزاد کره جنوبی حذف شد ، ضمن آنکه علیرضا نصرآزادانی و سید محمد رفیعی به دور بعد صعود کردند. به گزارش مازند اسپرت:در پنجمین روز از تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2) که ازصبح امروز (یکشنبه) با رقابت وزن […]

سروش احمدی تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم ایران با کسب سه پیروزی ویک شکست در رقابت های آزاد کره جنوبی حذف شد ، ضمن آنکه علیرضا نصرآزادانی و سید محمد رفیعی به دور بعد صعود کردند.

به گزارش مازند اسپرت:در پنجمین روز از تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2) که ازصبح امروز (یکشنبه) با رقابت وزن های منهای ۶۳، منهای ۷۴ و منهای ۸۰ کیلوگرم مردان در حال برگزاری است، سروش احمدی تکواندوکار وزن سوم کشورمان دردومین روز از مبارزات خود درمرحله یک چهارم نهایی به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا پرونده او در این رقابتها با ۳ پیروزی و یک شکست بسته شود.

سروش احمدی دروزن منهای ۶۳کیلوگرم و در گروه B، روز گذشته (شنبه)، پس از اینکه نماینده استرالیا در شیاپ چانگ حاضر نشد در مرحله دوم با نتیجه ۲۴ بر ۶ از سد ویلیام رودجرس کانادایی گذشت و در ادامه با شکست ۱۳ بر ۴ اسلام خانف قزاقستانی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم نیز سید محمد رفیعی به ترتیب با نتایج ۹ بر ۶ و ۱۴ بر ۸ حریفانی از کشورهای کانادا و کره جنوبی را شکست داد و علیرضا نصرآزادانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن تاکنون دو حریف از کشور میزبان را از پیش رو برداشته است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین روز این رقابتها در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم توسط آرمین هادی پور طلایی شد و در وزن منهای ۸۷ کیلو گرم، امید عمیدی مدال نقره گرفت.

این دوره ازمسابقات از۳۱ تیر به مدت شش روز در شهر چونچئون کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با ۱۱ هوگوپوش و با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربیان) به این مسابقات اعزام شده است.

مسابقات تکواندو در رده های جی ۱و جی ۲ ارزشگذاری شده اند و مدال طلای جی ۲ از اهمیت خاصی برخوردار است و بیست امتیاز دارد. اما این روند درباره مسابقات جی ۱ متفاوت است.

رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر در ایران جی ۱ است. به این معنا که مسابقات طلای جی ۱تنها ۱۰ امتیاز برای رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک دارد.

تورنمنت آزاد کره جنوبی G2 است و دارندگان مدال طلا ۲۰ امتیاز، مدال نقره ۱۲ امتیاز و مدال برنز ۷٫۲ امتیاز، در راستای افزایش رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو ۲۰۱۶، بدست خواهند آورد.

منبع:ايرنا