به جهت حمایت از شهروند ساری صورت گرفت؛ تقدیر سعید نجاریان از سرمایه گذار پروژه دنیای آرزو

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری از سرمایه گذار پروژه دنیای آرزوی ساری به جهت حمایت از این تیم تقدیر کرد. به گزارش مازنداسپرت ، سعید نجاریان با اشاره به اینکه حضور افرادی چون مهندس شهسوارانی به عنوان سرمایه گذار در مرکز استان مازندران مایه مباهات شهروندان ساروی است، اظهار داشت: بنده به عنوان مدیر […]

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری از سرمایه گذار پروژه دنیای آرزوی ساری به جهت حمایت از این تیم تقدیر کرد.

به گزارش مازنداسپرت ، سعید نجاریان با اشاره به اینکه حضور افرادی چون مهندس شهسوارانی به عنوان سرمایه گذار در مرکز استان مازندران مایه مباهات شهروندان ساروی است، اظهار داشت: بنده به عنوان مدیر تیمی از مازندران که بیش از ۱۵ سال در سطح اول فوتسال کشور حضور دارد، کمتر کسی را پیدا نمودم تا با نگاهی ویژه به مقوله ورزش وارد سرمایه گذاری در این عرصه شود.

وی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده میان باشگاه شهروند ساری و صدا و سیمای مرکز مازندران، هر ۱۳ دیدار خانگی شهروند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت که بخش اعظمی از حمایت های مالی سرمایه گذار محترم دنیای آرزو درهمین بخش خواهد بود.

مدیرعامل شهروند ساری در خاتمه گفت: باید قدردان زحمات آقایان شهسوارانی و هاشمی بود که با دلسوزی مثال زدنی شان خدمات شایسته ای را به ساروی ها و علی الخصوص جوانان این شهر ارائه می دهند.