تصاویر دیدار نساجی قائمشهر و صنعت نفت آبادان / عکاس : احمد قربانی

تیم فوتبال نساجی مازندران در مصاف با تیم قعرجدولی صنعت نفت آبادان بازی خانگی خود را واگذار کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از سری مسابقات هفته چهارم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز شنبه در استادیوم شهدای ساری  دو تیم نساجی و صنعت نفت آبادان به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این دیدار شاگردان علیرضا منصوریان تیم  موفق به برد ۲ – ۰ مقابل نساجی مازندران شدند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در روزی که ساکت الهامی سرمربی این تیم به دلیل دریافت کارت قرمز در هفته سوم مسابقات از حضور روی نیمکت این تیم محروم بود، با ترکیب علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، عبدالکریم اسلامی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی و ایوب کلانتری وارد زمین شد.

علیرضا منصوریان نیز که برای نخستین بار در فصل جاری روی نیمکت صنعت نفت آبادان نشست تیمش را با ترکیب احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید خالدی، مهدی حنفی، میثم تهی‌دست، حکیم نصاری، امید حامدی‌فر، امیرحسین فرهادی، فاخر تهامی و شروین بزرگ به زمین فرستاد.

نساجی در حالی که امیدوار بود با توجه به عملکرد ضعیف صنعت نفت در این مسابقه به دومین برد خانگی خود دست یابد و بازی را نیز با عملکردی تقریبا متعادل آغاز کرده بود، دقیقه ۱۵ پس از دفع ناقص توپ از پشت محوطه جریمه نساجی توسط خط دفاع؛ روی ضربه ناگهانی حکیم نصاری گل اول را دریافت کرد. دریافت این گل تمرکز و انسجام تیمی نساجی را به هم زد و همین موضوع نیز سبب شد که صنعت نفت در ادامه بازی با انگیزه و روحیه بیشتری در زمین بازی کند.

حکیم نصاری دقیقه ۳۹ نیز روی تعلل خط دفاع نساجی در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت و توانست با عبور دادن توپ از کنار دستان او دومین گل خود و صنعت نفت را به ثمر برساند.

نساجی با این شکست چهار امتیازی ماند و فرصت صعود به نیمه بالایی جدول را از دست داد.