تمرینات تیم قهرمان ایران به علت دخالت مدیران باشگاه تعطیل شد !

با تصمیم ابراهیم مرادی سرمربی تیم امید نساجی مازندران تمرینات این تیم آنچه دخالت مدیران باشگاه عنوان شد تعطیل شد‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با تصمیم ابراهیم مرادی سرمربی تیم امید نساجی مازندران تمرینات این تیم آنچه دخالت مدیران باشگاه عنوان شد تعطیل شد‌. بر اساس شنیده ها مدیران باشگاه نساجی از سرمربی تیم امید خواستند تا با خط زدن پنج بازیکن بومی تیم امید چند بازیکن از لیگ پایه تهران را جایگیزین این نفرات کند. سرمربی تیم قهرمان ایران ضمن مخالفت با این حرکت مدیر و سرمربی تیم بزرگسالان تمرینات تیم امید را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

ضمن اینکه که ابراهیم مرادی در قبال این حرکت باشگاه از سمت خود استعفا کرد و در روزهای آتی استعفا کتبی خود را تقدیم رضا تقوی مدیر تیم های پایه می کند. سرمربی که توانست نساجی با نیروهای بومی قهرمان ایران کند اما با بی مهری مسولان باشگاه عطای کار را به لقایش ببخشد.

 

بعد از عقد با ۱۲ بازیکن تیم های پایه ۴ بازیکن با صلاحدید ساکت الهامی از لیست نساجی خارج شدند و به بازیکنان تیم امید تا به این لحظه اجازه حضور در تمرین تیم بزرگسالان داده نشد. در حال حاضر فقط علیرضا امیرخانی، مصطفی جوادیان و محمد عباسی در سر تمرین تیم بزرگسالان حضور دارند.

انتظار می رود که مدیران باشگاه نساجی حداقل در بحث بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ از نیروهای بومی استان استفاده کنند تا در سالی های اتی نساجی مازندران از فروش نیروهای بومی خود کسب درآمد کند.