اولادی را بخاطر تفاوت عقیده، برکنار کردند!

در تصمیمی عجیب و شتاب زده از سوی هیات کاراته مازندران یکی از چهره های کاربلد و توانای این رشته از مسئولیتی که در آن تبحر دارد، خلع شد!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رئیس جدید هیات کاراته مازندران، رئیس هیات کاراته آمل را به عنوان رئیس جدید کمیته مربیان استان جایگزین کیومرث اولادی کرد که سابقه و ثمره حضورش در ورزش مازندران با پرورش دهها قهرمان و همچنین شناخت و جایگاهی شایسته در کاراته ایران، همواره مورد تمجید بوده است!
حسن رجبی در اولین جابجایی خود در صف کمیته های استانی، مخالف خود در موقع انتخابات هیات کاراته مازندران را برکنار کرد تا نشان دهد برخلاف آنچه تصور می شد وقایع آن مجمع را به فراموشی نسپرده و قضاوت های شخصی در تصمیم گیری وی نقش خواهد داشت!
کیومرث اولادی از قرار در هنگامه مجمع انتخابات هیات کاراته مازندران علاقه مند به حضور کاندیدای دیگری بود و رجبی به همین دلیل تصمیم به تغییر در این مسند گرفت که بهتر بود دستکم با برقراری تماس و صحبت با این پیشکسوت می بود!
همچنین لاله صمدی مربی قابل استان به عنوان تعریف نشده ی نایب رئیس کمیته مربیان هیات کاراته استان منصوب شد! چنین حکم و جایگاهی در بدنه کمیته های استانی وجود نداشته و بعید نیست که رجبی برای راضی نگه داشتن بقیه به زودی دبیر کمیته مربیان را هم معرفی کند!
تاسف برانگیز است که اینقدر زود و عجولانه تغییرات در کاراته مازندران شروع شد آنهم با جدایی استاد اولادی که کاراته این دیار خدماتش را فراموش نمی کند. دستکم دوستان بی سلیقه که معلوم است از اولادی خوششان نمی آمد به خود زحمت می دادند و در مراسمی در خور، حداقل کلامی از وی تقدیر می کردند.