شاگردان میثاقیان درصدد تداوم جنگ با برنامه عجیب و ظالمانه لیگ یک

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۴ عصر فردا پنج‌شنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم خونه به خونه در حالی مقابل قوهای سپید قرار می گیرد که با روی کار آمدن اکبر میثاقیان به جای علی نظرمحمدی، پیشرفت قابل ملاحظه ای را در این تیم شاهد بودیم.

این تیم در چهار دیدار اخیر خود موفق شد به دو پیروزی و یک تساوی و یک شکست دست یابد تا اکبر میثاقیان هفت امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد و برای این تیم خانه ای امن دست و پا کند. نکته جالب اینجاست که خونه به خونه این دو پیروزی اش را در خانه حریفان به دست آورده است.

اما ظاهراً روند دیدار در خانه حریفان قرار است در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم نیز تداوم یابد. با نگاهی به برنامه بازیهای لیگ دسته اول میبینیم تیم خونه به خونه مازندران به دلیل انصراف نفت تهران و سیاه جامگان مشهد از ادامه رقابت ها، از هفته دوازدهم تا هفته بیست و یکم رقابت‌ ها تنها یک بار در خانه به میدان رفته است و شش دیدار را باید در خانه حریفان برگزار کند تا عجیب ترین برنامه ریزی تاریخ فوتبال ایران را شاهد باشیم ولی با این حال شاگردان اکبر میثاقیان که در تعطیلات نیم فصل، اردوی تاثیرگزاری را در تهران سپری کردند قصد دارند به روند رو به رشد خود ادامه دهند و جایگاهی در خور شان فوتبال بابل برای این تیم دست و پا کنند.

البته نباید فراموش کرد شیرها به این دیدار نگاهی انتقامی نیز به این دیدار خواهند داشت. یقیناً آنها شکست فصل گذشته و سه امتیاز بادآورده انزلی چی ها در اولین دیدار این فصل را از یاد نبرده اند و با انگیزه ای مضاعف به مصاف شاگردان احمدزاده خواهند رفت.

گفتنی است، تیم خونه به خونه با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و در صورت برتری مقابل ملوان، هم فاصله اش با این تیم قعرنشین ۱۰ امتیازی را افزایش خواهد داد و هم جهشی چند پله ای را در جدول رده بندی تجربه می کند.