شکست خارج از خانه شهروند ساری برابر سوهان محمد سیما قم

تیم فوتسال شهروند ساری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال مقابل سوهان محمد سیما قم شکست خورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه چهارشنبه ۵ دی ماه شهروند ساری در سالن شهید حیدریان قم میهمان سوهان محمد سیما این شهر بود و در پایان با حساب ۳ بر ۲ متحمل شکست شد.

گل های شهروند ساری در این دیدار توسط سینا صمدی و طاها مرتضوی به ثمر رسید. ناصر اطمینان (۲ گل) و هاشم فرج زاده نیز برای سوهان قم گلزنی کردند.

شهروند ساری در نیمه اول با اتکا به درخشش ها سیوهای عالی سینا پرکاس در درون دروازه توانست حملات میزبان را خنثی کند و در دقایق پایانی این نیمه نیز با تیزهوشی سینا صمدی موفق شد به گل برسد تا با برتری یک گله به رختکن برود.

شهروندی ها اما در نیمه دوم روی دو غفلت دو گل دریافت کردند تا از سوهان قم عقب بیفتند. در ادامه محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند روی به تاکتیک پاورپلی آورد و خیلی زود هم به نتیجه رسید و این طاها مرتضوی بود که توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در حالی که دیدار با تساوی دو بر دو در حال پیگیری و رسیدن به انتها بود، میزبان قمی با اتکا به تشویق هوادارانش و تعلل مدافعان شهروند موفق شد در فاصله ۵۰ ثانیه تا پایان به گل سوم و برتری بخش خود دست پیدا کند. این برتری تا پایان حفظ شد تا شهروند ساری در میان ناباوری و در اتفاقی تکراری با دریافت گل در ثانیه های پایانی یک امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد.

شهروند ساری با قبول این شکست ۳۲ باقی ماند و در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور در مکان هفتم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.