تکرار مقام سومی با دستان خالی/ ستارگان تنها دلخوشی مرکز استان !

تیم کشتی ستارگان ساری در روزهای پایانی هفته گذشته موفق شد با تکرار مقام سوم سال گذشته خود در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان باز هم افتخار آفرین ظاهر شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ستارگان ساری در حالی این دستاورد مهم را برای کشور و استان به ارمغان آورد که هیچ اسپانسر مالی اعم از دولتی یا بخش خصوصی را بعنوان حامی خود نمی دید و این سید مسعود مدینه رئیس شورای اسلامی شهر ساری بود که به تنهایی بار هدایت و رهبری تیم را همچون سالیان اخیر به دوش کشیده است. که این خود نشان از اعظم راسخ دست اندرکاران این تیم کشتی میباشد

حضور تعدادی کشتی گیر سرباز و استفاده چندین جوان جویای نام در این تیم برای حضور در آوردگاه مهمی چون جام باشگاه های کشتی آزاد جهان خود به روشنی موید بضاعت بسیار کم مالی ستارگانی ها بوده مضافا اینکه بنا بر شنیده ها اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز بعنوان متولی این حوزه در استان هیچ حمایت مادی و معنوی از نماینده اش در این رقابت ها صورت نداد.

به نظر می رسد اگر بنا بر طی شدن همین رویه در سالهای آتی باشد دیگر رَمق و انگیزه ای برای اندک مسئولانی چون مدینه برای حمایت از ورزش اول کشور و استان باقی نخواهد ماند و باید روزهای ناگواری از کشتی مرکز مازندران را به انتظار نشست.

امیدواریم دستگاه های متولی با نگاهی ویژه به ورزش قهرمان پرور کشتی اخصاً در ساری بعنوان مرکز مازندران مسیر را برای اعتلای بیش از پیش آن و درخشش جوانان این خطه در میادین حساس ملی و بین المللی هموارتر نمایند.