برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ۱۰۰ هزار نفری به مناسبت فجر چهلم در ساری

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری همایش بزرگ ۱۰۰ هزار نفری پیاده روی خانوادگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ساری در مرکز استان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مختار مهدوی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری باشکوه این همایش در ساری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همایش بزرگ ۱۰۰ هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه توسعه ورزش همگانی با حضور فرماندار مرکز استان گفت: محور مهم این جلسه برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با فجر چهلم انقلاب اسلامی در شهرستان ساری بود که حاضران در جلسه برای برگزاری باشکوه و منظم این همایش تاکید ویژه داشتند.

مهدوی در ادامه از برگزاری جلسات متعدد دیگر تا زمان برگزاری این همایش خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز دوازده بهمن همزمان در اولین روز از دهه فجر برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره از اهدای جوایز نفیس بر اساس قرعه به برندگان همایش گفت: تلاش داریم تا با همکاری صدا و سیما همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی فجر چهلم از شبکه سه و استانی پخش زنده شود.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی برای عموم مردم کمترین هزینه را دارد، افزود: برای رشد ورزش همگانی باید از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی استان استفاده شود.

مهدوی در پایان با بیان اینکه برای توسعه و شکوفایی ورزش ساری دست همه پیشکسوتان، مسؤولان هیأت‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و قهرمانان را می‌فشارم، خاطرنشان کرد: ساری سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است و برای توسعه و موفقیت ورزش مرکز استان تلاش خواهم کرد.