اجرای فن وحشیانه یک مرد روی موی تای کار دختر استان/شرم آور است !

شرم آور است، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک مربی مازندرانی با نام ع.خ با کراهت و وقاحت دختر نوجوانی را با فنونی وحشیانه بر زمین می کوبد!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تماشای فیلم مشمئز کننده اجرای فن مربی سنگدل مازنی بر روی یک دختر که لباس منقوش به موی تای مازندران را بر تن داد، ممکن نیست! هر کسی که به مقام و شان دختر و زن ایرانی به عنوان ناموس خود احترام بگذارد، امکان ندارد بیش از یک بار فیلم منتشر شده در فضای مجازی را از کتک خوردن دختری نوجوان ببیند.

در این فیلم یک مربی آملی به اصطلاح پر سابقه که سابقه عضویت در یکی از تیم های ملی رزمی در بازی های آسیایی را دارد با تمام قدرت بر دختری مازنی اجرای فن می کند و محکم بر زمین می کوبد! شدت اجرای فن به قدری زیاد است که حس آن توسط بیننده فیلم هم مشخص است اما این قسی القلب که انگار فراموش کرده در کشوری اسلامی زندگی می کند به جای آموزش فن به دختر، خودش روی او به اجرا می پردازد که حتما روی دیگر هنرجوهایش نیز چنین می کند! او درون یک پارک و روی چمن، بی آنکه تشکی باشد و ضربه گیری و یا دخترک پوشش مناسبی داشته باشد؛ دو بار با فنونی بنداز و خطرناک او را بر زمین می کوبد که هر که خواهر دارد و دختر، ناراحت می سازد.

نمی دانیم پدر و مادر این دختر بخت برگشته می دانند که فرزندشان به بهانه یادگیری دفاع شخصی و یا موی تای پیش چه کسی تعلیم می بیند؟ احتمالا در گمراهی محض دخترشان را دست این مربی به ظاهر کاربلد داده اند که از حرکاتش پیداست، با علم به خشونت دست به اینکار زده است.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران که همین چند روز پیش میان ۷ استان ششم شدیم و پاسخ سوالات ما را برای این افت محسوس جایگاهمان ندادید، چگونه چشمان شما بر روی چنین وضعیت دلخراشی پوشیده مانده؟ اگر خبر ندارید، پس چرا اصلا وجود خارجی دارید؟ دستگاه های نظارتی و حقوقی شما دقیقا چه کار می کنند؟ با چه ساز و کاری خود را قیم سالم سازی فضای ورزشی می دانید؟!

این مربی باید تنبیه شود تا بداند حق ندارد اولا دست به دختر مردم زده و لمسش کند، دوما با چنین عقده ی مشخص و بارزی اقدام به آموزش فن نماید. این فاجعه است، جلویش را بگیرید. آبروی ورزش مازندران رفت، کسی نمی خندد اما عرق شرم از سر و رویمان می بارد.

سکوت حیرت آور اداره کل ورزش و جوانان مازندران/فیلم را دیدند اما ندیدند!!!

پس از انتشار فیلمی تکان دهنده از اجرای فن یکی از مربیان رزمی مازندران به نام ع.خ تصورمان بر این بود که نهادهای ذیربط و بخصوص اداره کل ورزش و جوانان استان ترتیب اثری داده و تلاشی برای پاسخگویی صورت می دهند اما انگار انتظاری بیفایده است.

ماه هاست که دستگاه ورزش مازندران بدون آنکه تحرکی داشته باشد و یا تکانی به خود بدهد به رتق و فتق امور عادیه خود می پردازد اما حتی در قبال چنین مسئله دردناکی هیچ کوششی برای نشان دادن خود به خرج نمی دهد که البته با نزدیک شدن به موعد اعمال قانون منع حضور بازنشستگان چندان بعید نبوده است!

دستگاه ورزش مازندران که به غایت بی تکلیف و بی هدف است و مشخص نیست که چه ساز و کار و برنامه ای برای آینده خود دارد، با انتشار این فیلم ناراحت کننده که یک مربی مرد، با ضربات سهمگین دختر نوجوان ورزش موی تای را به اصطلاح آموزش می دهد هم، تکان نخورده و کاری نمی کند!

از انسو فیلم های متعدد دیگری از حرکات ناشایست این مربی مرد استان در قبال تمرین با دختران به دست ما رسیده و به شدت جامعه ورزش های رزمی نیز مکدر شده اند اما عجیب است که نه هیات رزمی استان و نه اداره کل ورزش و جوانان مازندران حرفی نمی زنند و تصورشان لابد بر این است با سکوت می توانند پوششی بر این اقدام دور از شان و اعتبار ورزش مازندران که توسط این مربی صورت گرفته، بیاندازند!