دومین شکست شهروند ساری در نیم فصل دوم برابر آذرخش

تیم فوتسال شهروند ساری برابر آذرخش بندرعباس تن به شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ آبان ماه ۹۷ تیم شهروند ساری در سالن فجر بندرعباس میهمان تیم آذرخش این شهر بود و در پایان با حساب ۵ بر ۳ متحمل شکست شد.

میلاد چراغی (۲ گل)، مهرداد قنبرزاده (۲ گل) و مصطفی طیبی برای آذرخش بندرعباس و مراد ناظری، شهرام شریف زاده و امیرحسین اسماعیلی برای شهروند ساری گلزنی کردند.

در ابتدای این دیدار آذرخشی ها در سومین دقیقه روی غفلت بازیکنان شهروند به گل اول رسیدند اما شاگردان محمد اسماعیل پور خیلی زود و سه دقیقه بعد توانستند توسط ناظری کار را به تساوی بکشند.

بعد از این گل بود که سریال اشتباهات مدافعان شهروند شدت گرفت و میزبان با استفاده از همین غفلت ها دو بار دیگر توانست به گل برسد و در حالی که کمتر از یک دقیقه تا پایان نیمه اول باقیمانده بود، شهرام شریف زاده روی درگیری ابوالفضل افضلی با سنگربان بندرعباسی ها توانست صاحب توپ شده و گل دوم شهروند را به ثمر برساند و امید را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

در نیمه دوم هم میزبان جنوبی با استفاده از تداوم غفلت دروازه بان و مدافعان شهروند دو بار دیگر به گل رسید و ساروی ها نیز هم با اتکا به اخراج مصطفی طیبی بازیکن آذرخش توانستند توسط امیرحسین اسماعیلی به گل سوم برسند اما تلاش های بازیکنان دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا شهروند ساری متحمل ششمین باخت فصل خود شود.

شهروند ساری که با ترکیبی کاملا جوان شده بدلیل مصدومیت چند بازیکن اصلی خود با بازیکنان جویای نامی چون عرفان حسین زاده، رضا قنبری و امیرحسین بانگی به بندرعباس رفته بود با قبول این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند و با یک رده تنزل در پایان هفته پازنزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.