برتری رسانه ورزش مازندران در برابر منتخب جویبار در دیداری پرگل + عکس

در دیداری دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران با نتیجه سه بر دو تیم منتخب جویبار را در استادیوم شاهین جویبار شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز سه شنبه ۱۵ آبان، تیم فوتبال منتخب جویبار در استادیوم شاهین این شهر به مصاف رسانه ورزش مازندران رفت.

در این دیدار تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران موفق شد با نتیجه پرگل سه بر دو میزبان خودش تیم منتخب پیشکسوتان جویبار را شکست دهد و پیروز این میدان شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم رسانه در نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر برابر میزبانش شکست خورده بود . در دقایق ابتدایی نیمه اول این دیدار رسانه ای ها بازی را بهتر از میزبان خودشان آغاز کرده بودند اما گل جویباری ها از روی نقطه پنالتی جریان بازی را تغییر داد تا جویباری این بازی را در نیمه اول در دست بگیرند.

اما نیمه اول این دیدار علی رغم تلاش های زیاد جویباری ها گل دیگری نداشت تا دو تیم با همین نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند. این در حالی بود که در نیمه نخست، رسانه ها نیز یک ضربه پنالتی را توسط مهدی رضی از دست داده بودند.

اما در نیمه دوم شاگردان حسین قزل سفلو در تیم رسانه ورزش، بازی را هجومی آغاز کردند و بلافاصله در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی حرکت انفرادی مهدی رضی و شوت فنی اش از پشت محوطه جریمه دروازه جویباری ها را گشودند تا بازی به تساوی کشانده شود.

فشار رسانه ای ها ادامه داشت تا اینکه روی ارسال جناحین و تاثیرگذاری مدافعین و مهاجمین هر دو تیم، توپ در یک و کش و قوس در محوطه جریمه به مهدی رضی رسید تا هم این بازیکن  دبل کند و هم گل دوم رسانه ای ها ثبت شود.

در ادامه بازی باز هم رسانه ای ها دست از فشار نکشیدند و اینبار موفق شدند توسط حمید فرجی مدافع پیشتاخته خود، گل سوم را به ثمر برسانند با نتیجه سه بر یک از حریف خود پیش بیافتند.

اما در ادامه فشار رسانه ای گل دیگری را برای آنها در بر نداشت تا اینکه در دقایق پایانی بازی جویباری ها موفق شدند یکی از گل های خورده در نیمه دوم را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم رسانه ورزش مازندران به پایان برسد.

گفتنیست؛ تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران که حدود ۵ سالی است تشکیل شده است، در امور خیرخواهانه همیشه پیش قدم می باشد و با حضور اصحاب رسانه از خبرگزاری ها و سایر رسانه ها و همچنین یکی دو بازیکن کمکی شناخته شده، هر چند هفته در دیدارهای دوستانه در شهرها و بخش های مختلف استان به رقابت میپردازد.