پیروزی قاطعانه نام آوران رسالت در بازی خارج از خانه برابر صدراشیراز

عصر جمعه و از ساعت ۱۶ دو تیم صدرای شیراز و نام آوران رسالت ساری در سالن دانشگاه آزاد شیراز به دیدار هم رفتند .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار در حضور پانصد تماشاگر شیرازی برگزار شد ، حضور ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشور از جمله اتفاقات جالب این دیدار بود.

تیم فوتسال نام آوران رسالت بازی را خوب آغاز کرد و توانست در نیمه نخست بارها دروازه تیم میزبان راتهدید کند و از بهترین موقعیت های از دست رفته میتوان به شوت از راه دور ایمان احمدی اشاره کرد که به تیرک افقی دروازه برخورد کرد . بازی منسجم رسالت سرانجام در دقیقه ۱۸ نیمه نخست به ثمر نشست و محمد رُبی هاوی پاس خوب عماد محمدی را تبدیل به گل کرد تا صدرا هجومی تر کار را ادامه دهد.

در ادامه و در دوازده ثانیه مانده به انتهای نیمه نخست روی توپ ربایی بازیکنان رسالت ، مهران رضاپور موفق شد در سه ثانیه پایانی گل دوم راهم برای نام آوران به ثمر برساند تا شیرازی ها با دوگل خورده به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم صدرا کار را هجومی آغاز کرد و با حملات متعدد و فشار روی دروازه رسالت قصد در جبران نتیجه داشت اما تیزهوشی دانیال گیولی و پاس بلند این بازیکن محمد رُبی هاوی را در پشت مدافعان صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با کنترلی مناسب در مصاف تک به تک با دروازبان گل سوم را وارد دروازه صدرا کرد.

تیم میزبان که بازی را از دست رفته میدید خیلی زود روی به بازی پاور پلی آورد اما روی توپ ربایی و ضربه دقیق از راه دور رُبی هاوی توانست با هتریک در این دیدار تیم رسالت را به گل چهارم برساند . در ادامه هم دانیال گیولی توانست در مصافی تک به تک توپ را از روی سر دروازبان صدرا وارد دروازه کند تا شکست سنگین پنج بر صفر برای تیم میزبان رقم خورد.

دردقایق پایانی مسعود دانشور توانست تک گل تیم صدرا را به ثمر رساند و در حالیکه محدودیت خطایی تیم نام آوران پایان یافته بود در ثانیه های پایانی محمدهاشمی توانست پنالتی نقطه دوم دانشور را مهار کند تا این دیدار با نتیجه پنج بر یک به سود نام آوران رسالت ساری به پایان رسد.
محمد هاشمی در این دیدار واکنش های خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی خوب و منسجم بازیکنان رسالت، از جمله عوامل موفقیت این تیم در این بازی بشمار میرفت.

گفتنیست تیم نام آوران رسالت ساری با این پیروزی ارزشمند چهار امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.