به مناسبت هفته تربیت بدنی اولین جشنواره عکس ورزشی برگزار می شود

اولین جشنواره عکس ورزشی استان مازندران به همت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری پایگاه خبری تحلیلی تخصصی ورزشی مازنداسپرت به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین جشنواره عکس ورزشی استان مازندران به همت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری پایگاه خبری تحلیلی تخصصی ورزشی مازنداسپرت به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.
ییلاقی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه شرکت در جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد است، اظهار کرد: علاقمندان می توانند در موضوعاتی چون ورزش و بسیج ، ورزش و خانواده ، ورزش و کارآفرینی ، ورزش علمی ، حضور جانبازان و معلولین در عرصه ورزش ، ورزش و محیط زیست، معظلات ورزش و انواع مسابقات ورزشی و همچنین بخش آزاد در این جشنواره شرکت کنند.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار بیان کرد: آثار ارسالی باید در فاصله زمانی سال های۱۳۹۵تا مهر ماه ۱۳۹۶ عکاسی شده باشد.
ییلاقی گفت: عکس های ارسالی می تواند به دو طریق بوسیله دوربین عکاسی و همچنین در بخشی با گوشی تلفن همراه گرفته شده باشد و اسکن عکس هایی که بوسیله دوربین های گرفته می شود بصورت دیجیتال ارسال شود، همچنین در صورت راه یابی به بخش مسابقه فایل اصلی با کیفیت مطلوب برای چاپ و برگزاری نمایشگاه به دبیرخانه ارسال شود.
دبیر جشنواره آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ مهرماه سال ۹۶ اعلام کرد و افزود: هر‌ عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ قطعه تک عکس به صورت فایل زیپ به دبیر خانه ارسال کند و فایل عکس ها باید با ذکر نام عکاس و شماره ردیف با حروف لاتین نامگذاری شود.
وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره ارسال کننده عکس را صاحب اثر تلقی می‌کند و هرگونه مسوولیت در این مورد بر عهده ارسال کننده می‌باشد و شایسته است از ارسال آثاری که در جشنواره های دیگر شرکت داده شده اند خودداری شود.

 

تقویم جشنواره:
آغاز جشنواره و دریافت عکس ها:۲۳ مهر ۱۳۹۶
آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها: ۳۰ مهر ۱۳۹۶
داوری: ۱ و ۲ آبان ۱۳۹۶
اعلام پذیرفته شدگان و نامزدهای جوایز: ۳ آبان ۹۶

نحوه ارسال آثار از طریق آی دی تلگرام :

@mazandaranmsy_Creator

هیئت داوران:
متعاقبلا اعلام خواهد شد.