تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی برابر «هیرکانی» چالوس قرار می‌گیرد

«تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران» برای دومین‌بار پیاپی در یک هفته اخیر برابر «هیرکانی» چالوس قرار می‌گیرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران که از حدود دو هفته برای برپایی اردوی آمادگی به رامسر سفر کرده است تمرینات منظم خود را در این شهر ساحلی با جدیت دنبال می‌کند تا برای رویارویی با تیم‌های بزرگ در جام‌جهانی آماده شود.

 تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی ایران در دیدار قبلی خود که در هر نیمه با دو ترکیب متفاوت برابر تیم هیرکانی چالوس قرار گرفته بود نتوانست انتظارات را به عنوان تیم ملی برآورد کند و ۴ بر ۲ مقابل بازیکنان جوان، پرانگیزه و آماده «هیرکانی» شکست خورد.

اکنون این تیم پس از گذشت یک هفته از شکست سنگین خود برابر تیم چالوسی، قصد دارد تا با ترکیب نهایی خود که به مسابقات جهانی دانش‌آموزی اعزام خواهند شد برابر تیم فوتبال «هیرکانی» چالوس قرار بگیرد و آخرین و جدی‌ترین محک را برای یافتن نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی تجربه کند.

این دو تیم فردا سه‌شنبه رأس ساعت ۱۷:۳۰ در زمین فوتبال شهید چمران رامسر برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و بازی دوستانه خود را انجام می‌دهند.

شاید دومین شکست پیاپی «تیم ملی دانش‌آموزی ایران» برابر «هیرکانی» چالوس، موجبات تغییرات اساسی و جدی در کادر فنی تیم ملی را رقم بزند و به جای تغییر در ترکیب تیم ملی، ترکیب کادر فنی دچار تحولات شود.