مسابقات تکواندو لیگ استانی دختران خردسال و نونهال مازندران در ساری برگزار گردید + گزارش تصویری

به گزارش مارنداسپرت ششمین دوره مسابقات تکواندو لیگ استانی خردسالان و نونهالان دختر استان (جام نشاط ۹۴) با شرکت تکواندوکاران سراسر استان و همچنین با حضور مهدی عبوری شهردار ساریو فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و عضو شواری اسلامی شهر ساری در شهرستان ساری برگزارگردید .   در ابتدای مراسم و پس از […]

به گزارش مارنداسپرت ششمین دوره مسابقات تکواندو لیگ استانی خردسالان و نونهالان دختر استان (جام نشاط ۹۴) با شرکت تکواندوکاران سراسر استان و همچنین با حضور مهدی عبوری شهردار ساریو فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و عضو شواری اسلامی شهر ساری در شهرستان ساری برگزارگردید .

 

در ابتدای مراسم و پس از سخنرانی حسن عبدالهاشم پور مجری برنامه ، مهدی عبوری شهردار محبوب شهرستان ساری به ایراد سخنرانی پرداخته و اعلام کرد : خدارا شاکرم که امروز به بهانه این همایش به دعوت دوست عزیزم  ریاست محترم هییت تکواندواستان و عضو محترم شورای اسلامی شهر ساریپهلوان فیض الله نفجم خدمت همه شما عزیزان و سروران رسیدم .

بار ها به این نکته اشاره کردیم که بانوان عزیز مازندران یک از ظرفیت های عظیم این شهر و استان هستند و باید مدیرانی همچون بنده این طرفیت رو برای این عزیزان به وجود بیاورند ان شا الله با برنامه ریزی های بسیار خوبی که توسط دوستان خوبی مثل آقای نفجم و همکاران محترمشان در هیئت تکواندو صورت میگیرد  هرروز شاهد پویایی بیشتر این ورزش خوب و قهرمانی باشیم برای اولین بار شاهد حضور تکواندو در بین برترینهای کشور (لیگ برتر خلیج فارس) بودیم خدارا شاکریم که در پایان هفته اول و دوم این لیگ شاهد برتری های بسیار خوب تکواندوکاران شهدای ساری هستیم امیدوارم با حضور گرم صمیمی شما بانوان گرامی هرروز نسبت به دیروز شاهد پویایی بیشتر این ورزش باشیم هرچند بنده و همه همکارانم بر این باوریم که باید سرمایه گذاری ویژه ای در همه ورزش ها در قسمت پایه اتفاق بیافتد و امروز که در واقع لیگ نونهالان را شاهد بودیم خیلی خوشحال و امیدوارم که همه نونهالان عزیز که بصورت پایه این ورزش را آغاز میکنند روزی جزو قهرمانان این دیار قهرمان پرور باشند .

 

در ادامه ی برنامه فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران و عضو شورای شهر شهرستان ساری به انجام سخنرانی پرداخته و اعلام داشت : ضمن تشکر ویژه از نمامی شرکت کنندگان تیم مازندران ، تشکر ویژه دارم از تمامی داوران و مربیان عزیزی که زحمت کشیدند و در لیگ شرکت کردند .

برای بنده واقعا جای افتخار هست که فقط در رده نونهالان دختر ما هفده تیم داشته باشیم و افتخاراتی که ما در تکواندو کسب میکنیم مدیون همین لیگ مرتب و منظمی است که برگزار می کنیم . از مسئولین برگزاری مسابقات لیگ ، مسئول کمیته داوران و مسابقات سرکار خانم بابایی و همچنین خانم آریایی فر تشکر ویژه دارم که تمامی زحمات برگردنشان هست و یه تشکر ویژه هم دارم از دوستان در لیگ آقایان که واقعا زحمات بسیار زیادی میکشند. همانطور که میدانید ما امسال در سه رده مسابقات خردسالان و نونهالان و نوجوانان پسر در هر سه رده توانستیم عنوتن قهرمانی را کسب نماییم و ان شا الله در بانوان هم بتوانیم همین نتایج را بهتر و بهتر کسب کنیم .

 یه تشکر ویژه از سرکار خانم کیومرثی که البته رییس بنده هستند اما اسمشان نایب رییس و مسئول بخش بانوان هست ، واقعا مدیریت ایشان در عرصه ورزش بانوان مازندران مثال زدنی است . خیلی از استان های کشور مدیریت ایشان را می پرستند و سعی میکنندرهروی راه ایشان باشند  و امیدوارم مسابقاتتان به نحو احسنت برگزارشود و ما امسال بتوانبم از دل این لیگ خوبمان قهرمانانی در سطح آسیا و جهان تحویل جامعه تکواندو بدهیم .

 

 

عکس : نیلوفر ابراهیمی