صاحب نام در کشور های مختلف بواسطه یوسفی تیم

حسین یوسفی آغازگر مسیر حرفه ایmma کاران مازندرانی

یوسفی گفت: این رشته محوبیت خاصی در بین جوانان پیدا کرده که آغاز موفقیت آمیز این مسیر در باشگاه ما، با قهرمانی کاپیتان حسن یوسفی استارت خورد.

حسین یوسفی قهرمان رشته پرطرفدر رزمی ام‌ام ای در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص این رشته پرطرفدار گفت و اظهار داشت: این رشته به نوعی، باز کردن مسیر حرفه ای برای قهرمانان خوب رشته های رزمی است.

وی از استقبال بی نظیر از این رشته مهیج گفت و افزود: این رشته محوبیت خاصی در بین جوانان پیدا کرده که آغاز موفقیت آمیز این مسیر در باشگاه ما، با قهرمانی کاپیتان حسن یوسفی استارت خورد.

یوسفی در خصوص حمایت یا عدم حمایت از قهرمانان و ورزشکاران این رشته گفت و بیان داشت: حمایت همه جانبه ای از سوی حاج محمد دماوندی از تیم صورت میگرد و در اختیار گذاشتن کمپ تیم یوسفی برای ورزشکاران که باعث دلگرمی و ادامه دادن هرچه پر قدرت تر ورزشکاران در این مسیر است.

این قهرمان در خصوص ارتباطات این رشته با کشورهای دیگر هم سخن گفت و افزود: ما با سازمان‌های حرفه‌ای کشورهای روسیه، قزاقستان، امارات به صورت حرفه‌ای همکاری می‌کنیم و همچنین با سازمان‌های کشورهای ترکیه گرجستان و آذربایجان به صورت آماتور و محک زدن تیم همکاری داریم.

یوسفی در خصوص نوع فعالیت این رشته در کشور گفت: ام‌ام ای آماتور به‌صورت قانونی در کشور شروع به فعالیت کرده و رشته ام‌ام ای حالا دیگر به رشته پر طرفدار تبدیل شده است. در خارج از ایران هم همیشه هم‌وطن های ایرانی و هم زبان‌های تاجیکی حامی همیشگی ما هستند.

 

وی بیان داشت: به نظرم کیفیت مبارزینی که برای این مسابقات معرفی می‌کنیم، تاثیر بسیار زیادی دارد. ما همیشه برای پیروزی به میدان میرویم و اگر هم بچه‌ها بازنده از میدان بیرون بیایند، یک بازنده سربلند از میدان بیرون می آیند و این موضوع از دید من خیلی تاثیر گذار بود.

یوسفی از اهداف تشکیل این باشگاه گفت و بیان داشت: استارت ما از رشته ورزشی ام‌ام ای بود که با قهرمانی پهلوان حسن یوسفی همراه شد و تمام تلاش ما این بود که مبارزین بومی پرورش بدهیم و به مسابقات مختلف اعزام کنیم. ولی در ادامه کار باشگاه را گسترده‌تر کردیم و در رشته‌های بوکس و کیک بوکس و همچنین کشتی آزاد ورزشکاران زیادی به مسابقات مختف اعزام کرده ایم.

 

وی ادامه داد: از جمله این ورزشکاران که از باشگاه یوسفی اعزام شده اند، ایمان رمضان‌پور بوکسور ملی پوش و با کیفیت ما که با پیروزی اش به تازگی از اولین میدان حرفه ای برگشته است، در کیک بوکس هم اعزام داشته ایم و به تازگی هم کمیل شریفی ملی پوش خوب کشور به باشگاه ما پیوست و از دیگر ملی پوشان باشگاه یوسفی میتوان به کیوان صفری ملی پوش بوکس اشاره کرد.

یوسفی در پایان گفت: و دیگر مبارزینی که الان با ما قرارداد دارند میتوان نام حمید کیانیان قهرمان ووشو جهان را بگویم که در حال تلاش برای نشان دادن پتانسیل خودشان در میدان بزرگ حرفه ای هستند و ‌امیدوارم بتوانیم در این مسیر برای جامعه مظلوم رزمی استان مازندران کمکی باشیم.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹