ناصری: چیدمان اعضای مجمع نباید فرمایشی باشد/ حواشی دوچرخه‌سواری به خاطر رفتار سلیقه‌ای بود

کارشناس دوچرخه‌سواری گفت: چیدمان اعضای مجمع نباید فرمایشی باشد و باید انتخابات به صورت واقعی برگزار شود. به گزارش مازند اسپرت؛مجید ناصری در گفت‌وگویی در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: در ابتدا انتخابات باید واقعی باشد و چیدمان اعضای مجمع در حالتی عادلانه صورت بگیرد و انتخاب نماینده مربیان، داوران و دوچرخه‌سواران و باشگاه‌ها فرمایشی […]

خبرگزاری فارس: ناصری: چیدمان اعضای مجمع نباید فرمایشی باشد/ حواشی دوچرخه‌سواری به خاطر رفتار سلیقه‌ای بود

کارشناس دوچرخه‌سواری گفت: چیدمان اعضای مجمع نباید فرمایشی باشد و باید انتخابات به صورت واقعی برگزار شود.

به گزارش مازند اسپرت؛مجید ناصری در گفت‌وگویی در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: در ابتدا انتخابات باید واقعی باشد و چیدمان اعضای مجمع در حالتی عادلانه صورت بگیرد و انتخاب نماینده مربیان، داوران و دوچرخه‌سواران و باشگاه‌ها فرمایشی نباشد. 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود اعضای مجمع هم نیازهای دوچرخه‌سواری را بدانند و به کسی رای دهند که به پیشرفت این رشته کمک کند.

کارشناس دوچرخه‌سواری عنوان کرد: در سالیان گذشته این رشته دچار فراز و نشیب‌های زیادی شده و با آمدن رئیس جدید باید آینده جدیدی پیدا کند. رئیس آینده باید مسائل را عمیق‌تر ببیند و به تمام مسائل توجه کند.

ناصری با اشاره به اینکه ضعف کلی دوچرخه‌سواری ما برنامه‌ریزی بلندمدت و آینده نگری است، عنوان کرد: باید پشتوانه‌سازی صورت بگیرد و اگر بخش استعدادیابی را رها کنیم مجبور می‌شویم دوچرخه‌سواری ۴۰ ساله را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. وقتی از کارهای زیربنایی غفلت شود شرایطی رخ می‌دهد که در حال حاضر می‌بینیم. اگر مدیریت کارش را به درستی انجام دهد زمانی هم که می‌رود نگران نیست چون یک سیستم خوب را پیاده کرده است.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به اینکه کادر فنی ثابت و کامل نداریم، عنوان کرد: خیلی از پست‌ها در فدراسیون جایشان خالی است، متاسفانه ۲-۳ ماه مانده به مسابقات دنبال این هستیم که نفرات را جمع کنیم و نتیجه هم بگیریم. این روش امیدوارکننده نیست. 

وی در مورد اینکه در ۲-۳ سال گذشته حواشی دوچرخه‌سواری زیاد بوده و رئیس آینده چطور می‌تواند این موضوع را مدیریت کند، گفت: باید به ساختارها توجه کنیم. حواشی زمانی ایجاد می‌شود که ما بخواهیم سلیقه‌ای عمل کنیم. به عنوان مثال به فردی امتیازهایی می‌دهیم که حقش نیست و از سوی دیگر در مورد فرد دیگری ناحقی می‌کنیم. اگر انتخاب‌ها بر اساس یک معیار مشخصی باشد دیگر کسی اعتراض نمی‌کند و مشکلی به وجود نمی‌آید./فارس