منچستر سیتی حریف موناکو شد / رئال مادرید حریف ناپولی

مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپایی با حضور میهمانان ویژه و اهالی دنیای فوتبال برگزار شد. بر این اساس تکلیف تیم‌ها در مرحله حذفی روشن شد. به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، برگزار شد و طی آن تیم‌ها رقبای خود را شناختند.    طبق این […]

خبرگزاری فارس: منچستر سیتی حریف موناکو شد / رئال مادرید حریف ناپولی

مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپایی با حضور میهمانان ویژه و اهالی دنیای فوتبال برگزار شد. بر این اساس تکلیف تیم‌ها در مرحله حذفی روشن شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مراسم قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، برگزار شد و طی آن تیم‌ها رقبای خود را شناختند.

  

طبق این قرعه کشی تیم‌ها به شرح زیر حریف یکدیگر شدند:

*منچسترسیتی – موناکو

*رئال مادرید – ناپولی

* بنفیکا – بروسیادورتموند

* بایرن مونیخ – آرسنال

* پورتو – یوونتوس

* بایرلورکوزن – اتلتیکومادرید

* پاری‌سن‌ژرمن – بارسلونا

* سویا – لسترسیتی

تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در ۲ گروه آماده تجربه مراسم قرعه کشی بودند. مراسمی که میلیون‌ها دلار را در بنگاه‌های شرط بندی جابجا خواهد کرد و همیشه شایعه تقلب در آن از راه‌های گوناگون وجود داشته و دارد.

  

در یک گروه، تیم‌های آرسنال، ناپولی، بارسلونا، اتلتیکومادرید، لسترسیتی، موناکو، دورتموند و یوونتوس حضور دارند و در گروه دیگر، پاری‌سن‌ژرمن، بنفیکا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ، بایرلورکوزن، رئال مادرید، سویا و پورتو در انتظار روشن شدن تکلیف رقیب خود بودند.

* رودگولیت یکی از میهمانان ویژه این مراسم با ضور روی استیج یوفا برای فوتبال آرزوی روزهایی پاک و دوست داشتنی کرد و گفت: لیگ قهرمانان اروپا در سراسر جهان پیگیری می‌شود. این تورنومنت بزرگ یک رقابت جهانی است نه اروپایی./فارس