روسای قبلی تنها به فکر منافع خودشان بوده‌اند/ رئیس جدید باید آرامش را بازگرداند

ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت‌: روسای قبلی فدراسیون تنها به فکر منافع خود بوده‌اند و امیدوارم کسی به عنوان رئیس انتخاب شود که آرامش را به این رشته بازگرداند. بهگزارش مازند اسپرت؛امیر کلاهدوز در گفت‌وگویی در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و انتظار از رئیس آینده اظهار داشت: امیدوارم کسی انتخاب شود که مشکلات فعلی را حل […]

خبرگزاری فارس: روسای قبلی تنها به فکر منافع خودشان بوده‌اند/ رئیس جدید باید آرامش را بازگرداند

ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت‌: روسای قبلی فدراسیون تنها به فکر منافع خود بوده‌اند و امیدوارم کسی به عنوان رئیس انتخاب شود که آرامش را به این رشته بازگرداند.

بهگزارش مازند اسپرت؛امیر کلاهدوز در گفت‌وگویی در مورد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و انتظار از رئیس آینده اظهار داشت: امیدوارم کسی انتخاب شود که مشکلات فعلی را حل کند. متاسفانه روسای قبلی تنها به فکر منافع شخصی خود بوده‌اند و وضعیت دوچرخه سواری به این روز درآوردند علت اصلی آن هم این بود که از این رشته چیزی نمی‌دانستند.

وی ادامه داد: در دوره قبلی فدراسیون مشکل این بود که رئیس آن تحت تاثیر افراد دور و برش بود و هرچه آنها می‌گفتند را انجام می‌داد و خودش تصمیم گیرنده نبود. حواشی یادی در دو سه سال گذشته رخ داد و جامعه دوچرخه سواری آرامش نداشت و اکثر ملی پوشان را از این رشته زده کردند.

ملی پوش دوچرخه سواری عنوان کر: امیدوارم فردی بیاید که عادلانه تصمیم بگیرد و شایسته سالاری را در دستور کار خود داشته باشد. باند و باندبازی‌ها را از بین ببرد و با دوپینگ به صورت جدی مبارزه کند.

کلاهدوز با اشاره به اینکه باید حاشیه‌ها از دوچرخه سواری از بین برود، گفت: در میان نامزدها کسانی هستند که می‌خواهند آرامش را به فدراسیون بازگردانند و بخواهند سطح دوچرخه سواری ایران را بالاتر ببرند.

وی با اشاره به حضور نماینده دوچرخه سواران در مجمع انتخاباتی گفت: از آن فردی که نماینده ما در مجمع خواهد بود می‌خواهم که به برنامه‌ها و عملکرد نامزدها رای دهد و انصاف را در نظر بگیرد. چون رای او بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری با حضور ۹ نامزد روز ششم دی ماه برگزار می‌شود./فارس