جای خالی قوچان‌نژاد و جهانبخش در میان بهترین‌های هفته شانزدهم لیگ هلند+عکس

سازمان لیگ برتر هلند ۵ کاندیدای بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ برتر این کشور را انتخاب کرد که در این لیست بازیکنان ایرانی جایی نداشتند. به گزارش مازند اسپرت؛ با پایان یافتن هفته شانزدهم لیگ برتر هلند، سازمان لیگ این کشور ۵ بازیکن کاندیدای بهترین‌ بازیکن هفته را انتخاب کرد که علیرضا جهانبخش و رضا قوچان […]

خبرگزاری فارس: جای خالی قوچان‌نژاد و جهانبخش در میان بهترین‌های هفته شانزدهم لیگ هلند+عکس

سازمان لیگ برتر هلند ۵ کاندیدای بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ برتر این کشور را انتخاب کرد که در این لیست بازیکنان ایرانی جایی نداشتند.

به گزارش مازند اسپرت؛ با پایان یافتن هفته شانزدهم لیگ برتر هلند، سازمان لیگ این کشور ۵ بازیکن کاندیدای بهترین‌ بازیکن هفته را انتخاب کرد که علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد دو بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ جایی در این لیست ۵ نفره نداشتند.

جهانبخش به همراه آلکمار روز گذشته برابر تیم قدرتمند فاینورد قرار گرفت که این دیدار را با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد. جهانبخش ملی پوش کشورمان در آغاز نیمه دوم وارد میدان شد و نتوانست مانع باخت سنگین تیمش شود.

از سوی دیگر رضا قوچان نژاد به همراه هرنفین به مصاف اکسلسیور رفت که این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

۵ کاندیدا بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ برتر هلند به شرح زیر است: جان آیره وندر(فاینورد)، کاموهلو موکودجو(تونته)، کوستاس لمپورو(ویلم)، سباستین هالر(اوترخت) و تونی ویلهنا(فاینورد).