مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان فردا برگزار می‌شود

رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی فردا (سه‌شنبه) در تهران برگزار می‌شود.   به گزارش مازنداسپرت ؛و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با اعلام این خبر گفت: مسابقات کشورهای اسلامی در ۱۰ کلاس معلولان و نیز نابینایان و کم‌بینایان […]

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان فردا برگزار می‌شود

رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودوی نابینایان برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی فردا (سه‌شنبه) در تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، نایب رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با اعلام این خبر گفت: مسابقات کشورهای اسلامی در ۱۰ کلاس معلولان و نیز نابینایان و کم‌بینایان در رشته دو و میدانی و ۴ وزن جودو برگزار می‌شود که رقابت‌های قهرمانی کشور جودو فردا (سه‌شنبه) در تهران برگزار خواهد شد و در هر وزن دو نفر انتخاب و به اردوی تیم ملی راه می‌یابند.

علی‌اصغر هادی‌زاده درباره کلاس‌های اعزامی دو و میدانی به بازی‌های کشورهای اسلامی نیز اظهار داشت: در این مسابقات دو کلاس معلولان و در بخش نابینایان ۸ کلاس دوی ۱۰۰ متر کلاس ۱۱ و ۱۲، دو کلاس ۱۲، پرش طول کلاس‌های ۱۱ و ۱۲، پرتاب وزنه کلاس ۱۲ و پرتاب نیزه کلاس‌های ۱۲ و ۱۳ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مسابقات کشورهای اسلامی دو کلاس معلولان در پرتاب وزنه برگزار می‌شود که از فدراسیون جانبازان و معلولان تقاضا کرده‌ایم دو عضو این تیم به اردوی تیم ملی نابینایان ملحق شوند.

گفتنی است؛ مسابقات کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه در شهر باکوی آذربایجان برگزار خواهد شد./فارس