نقدی: بازیکنانم از نظر روحی تخلیه شدند/ به‌ هدفمان نرسیدیم

سرمربی شهرداری اراک گفت: در چهار هفته آغازین به مصاف چهار تیمی که در پایان نیم فصل اول تا چهارم شدند بازی داشتیم که عملکرد خوبی هم ارائه دادیم اما پس از این چهار مسابقه بازیکنان تصور کردند که کار تمام شده است و از نظر روانی تخلیه شدند. به گزارش مازند اسپرت؛ پارسه تهران در هفته […]

خبرگزاری فارس: نقدی: بازیکنانم از نظر روحی تخلیه شدند/ به‌ هدفمان نرسیدیم

سرمربی شهرداری اراک گفت: در چهار هفته آغازین به مصاف چهار تیمی که در پایان نیم فصل اول تا چهارم شدند بازی داشتیم که عملکرد خوبی هم ارائه دادیم اما پس از این چهار مسابقه بازیکنان تصور کردند که کار تمام شده است و از نظر روانی تخلیه شدند.

به گزارش مازند اسپرت؛ پارسه تهران در هفته پایانی نیم فصل اول با نتیجه سه بر صفر از سد شهرداری اراک گذشت تا با پیروزی به تعطیلات یک هفته ای نیم فصل برود.

علی نقدی پس از این مسابقه اظهار داشت: بازیکنان نتوانستند برنامه هایی را که در طول هفته تمرین کرده بودیم به خوبی اجرا کنند. می‌دانستیم برنامه های هجومی پارسه چگونه است و همه آنها را برای بازیکنان تشریح کرده بودیم اما شاگردانم در زدن سرویس، دفاع روی تور و توپ گیری عملکرد خوبی نداشتند به خصوص در دفاع روی تور که یکی از بدترین روزهای خود را سپری کردیم.

وی ادامه داد: در لحظات حساس تمرکز بازیکنان از بین رفت و دریافت ها به خوبی انجام نشد به این دلیل نتوانستیم تاکتیک هایی که برنامه ریزی کرده بودیم را اجرا کنیم.

سرمربی شهرداری اراک درباره عملکرد این تیم در طول نیم فصل اول گفت: خیلی خوب این فصل را شروع کردیم و در چهار هفته آغازین به مصاف چهار تیمی که در پایان نیم فصل اول تا چهارم شدند بازی داشتیم که عملکرد خوبی هم ارائه دادیم اما پس از این چهار مسابقه بازیکنان تصور کردند که کار تمام شده است و از نظر روانی تخلیه شدند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر هر چه مسابقات پیش رفت تیم های دیگر شناخت بیشتری از تیم ما پیدا کردند اما بازیکنان ما نتوانستند با تغییراتی که قصد اجرای آنها را داشتیم کنار بیایند. باید بازیکنان خود را عادت بدهیم که تکنیک ها و تاکتیک های خود را تغییر بدهند. متاسفانه از میانه های نیم فصل اول دچار مشکلی در باورهای خود شدیم و بازیکنان فکر کردند به سطح بالا رسیده اند و راضی شدند.

نقدی اظهار داشت: نتوانستیم به هدفی که در ذهن داشتیم که قرار گرفتن در میان تیم‌های هشتم تا دهم جدول بود برسیم. البته در نیم فصل چند بازیکن خوب جذب می‌کنیم که قطعا بهتر از نیم فصل او بازی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از ابتدای فصل به بازیکنان گفته بودم که تیم ما برای برنده شدن باید بجنگند اما تصور نمی کردم شاگردانم این قدر راحت تسلیم شوند. در مسابقات اوایل فصل بازیکنان خیلی جنگنده کار می کردند اما این موضوع را در حال حاضر در تیم نمی بینم./فارس