گزارش تصویری دیدار تیم های مس رفسنجان و خونه به خونه مازندران /عکاس:آبتین علی نیا

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با برتری مقابل مس رفسنجان صدر جدول را از آن خود کرد. به گزارش مازند اسپرت، عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای رفسنجان مقابل مس این شهر به برتری ۲ بر ۱ دست یافت. گل تیم مس رفسنجان توسط مجتبی محبوب مجاز در دقیقه ۷۵ […]

522تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با برتری مقابل مس رفسنجان صدر جدول را از آن خود کرد.

به گزارش مازند اسپرت، عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای رفسنجان مقابل مس این شهر به برتری ۲ بر ۱ دست یافت.

گل تیم مس رفسنجان توسط مجتبی محبوب مجاز در دقیقه ۷۵ به دست آمد و برای خونه به خونه نیز حمید کاظمی در دقیقه ۲۰ و روح الله باقری در دقیقه ۸۰ گلزنی کردند.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه تیم شاهد نبودیم تا اینکه در این دقیقه مهدی خیری با سانتر زیبای خود از جناح راست میدان حمید کاظمی را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم خونه به خونه با یک بغل پای فنی اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه یک بازی جاندار و پایاپای را شاهد بودیم و در دقیقه ۴۳ بازی تیم مس رفسنجان می رفت تا بازی را به تساوی بکشاند ولی محسن فروزان موفق شد ضربه مهاجم مس را در موقعیت تک به تک دفع کند تا نیمه اول با همان تک گل کاظمی برای خونه به خونه خاتمه یابد.

در نیمه دوم شاگردان کلانتری سعی در جبران گل خورده داشتند و بالاخره در دقیقه ۷۵ بازی با خطای حنیف عمران زاده روی مهاجم تیم حریف، صاحب یک موقعیت پنالتی شدند و ضربه پنالتی مجتبی محبوب مجاز با دفع محسن فروزان همراه شد و توپ به دیرک برخورد کرد تا خود محبوب مجاز با ریباند به موقع خود موفق شود گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

هنوز ۵ دقیقه از خوشحالی رفسنجانی ها نگذشته بود که روح اله باقری در دقیقه ۸۰ بازی با پاس زیبای سعید صادقی در موقعیت تک به تک با دروازبان تیم مس رفسنجان قرار گرفت و با یک چیپ فنی و زیبا موفق شد دوباره خونه به خونه را از حریف سرسخت خود پیش بیاندازد.

شاگردان علی اصغر کلانتری در ده دقیقه پایانی بازی تلاش زیادی از خود به خرج دادند تا بازی را به تساوی بکشانند که موفق به انجام این کار نشدند تا این دیدار با شکست ۲ بر ۱ تیم مس رفسنجان مقابل خونه به خونه مازندران خاتمه یابد.

گفتنی است، نتیجه خونه به خونه با ۶ امتیاز موقتا در رده اول و مس رفسنجان بدون امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.

 

1

2

3

4

6

7

8

9

10

11

12

 13

14

7

18

19

22

23

24

25

27

35

37

38

39