کل اخبار 49134 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : جمعه - ۳۰ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 - September - 2024
  • ساعت :

    در یک اقدام بی سابقه اتفاق افتاد ؛ پلمپ سالن ژیمناستیک قائمشهر توسط شهرداری

    ماموران شهرداری قائمشهر پیش از ظهر امروز سالن ژیمناستیک این شهرستان را پلمپ کردند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ دو روز پس از سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در شورای ورزش این شهرستان و گلایه بابت تهدیدات شهرداری قائمشهر، سالن ژیمناستیک این شهرستان توسط ماموران شهرداری پلمپ شد.    8 سالن دولتی […]

    polombماموران شهرداری قائمشهر پیش از ظهر امروز سالن ژیمناستیک این شهرستان را پلمپ کردند.

     

    به گزارش مازند اسپرت ؛ دو روز پس از سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در شورای ورزش این شهرستان و گلایه بابت تهدیدات شهرداری قائمشهر، سالن ژیمناستیک این شهرستان توسط ماموران شهرداری پلمپ شد.

     

     8 سالن دولتی این شهر بابت عوارض و مسائل کاربری به شهرداری بدهکار بوده و همین عامل سبب شد شهردار قائمشهر طی ماه های اخیر بارها اداره ورزش و جوانان این شهرستان را به پلمپ سالن های یادشده تهدید کند.

     

    photo_2015-07-27_16-40-21

    به دنبال این تهدیدات فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، در جلسه شورای ورزش این شهرستان با گلایه از شهردار قائمشهر، از این مقام خواست با درنظر گرفتن شرایط به این اداره تخفیف بدهد اما در کمال تعجب حوالی ظهر امروز ماموران شهرداری قائمشهر با حضور در سالن شهدای گمنام این شهر که خانه ژیمناستیک قائمشهر محسوب می شود، طی اتفاقی بی سابقه این محل را پلمپ کرده و مانع تمرین ده ها نوجوان علاقمند به این ورزش شدند.

    به نظر می رسد فرماندار قائمشهر و همین طور شورای اسلامی شهر با این اتفاق باید از موضع منفعل خود نسبت به شهردار و شهرداری خارج شده و اقدامی اساسی در این زمینه انجام دهند.

    مطالب مرتبط

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    ШЁШЩ ШЁШЩШ