بعد از گذشت دو هفته ؛ چرا هیچ اقدامی جهت تعویض کفپوش سالن سید رسول نشده ؟!

اختصاصی مازند اسپرت / علی ابراهیمی : بعد از تعطیلی چند ماهه تا شروع لیگ برتر فوتسال هواداران و علاقمندان تیم محبوب شهروند در انتظار شروع فصل جدید بازیهای تیمشان ماندند تا اینکه بازی با دبیری تبریز شاهد سیل عظیم هجوم تماشاگران ساروی در استادیوم سید رسول حسینی باشیم. با شروع بازی همه حاضرین سالن […]

sALONNاختصاصی مازند اسپرت / علی ابراهیمی : بعد از تعطیلی چند ماهه تا شروع لیگ برتر فوتسال هواداران و علاقمندان تیم محبوب شهروند در انتظار شروع فصل جدید بازیهای تیمشان ماندند تا اینکه بازی با دبیری تبریز شاهد سیل عظیم هجوم تماشاگران ساروی در استادیوم سید رسول حسینی باشیم.

با شروع بازی همه حاضرین سالن شاهد پدیده‌ای بودن که شاید تا حالا سابقه نداشت و آنهم لغزندگی بیش از حد کفپوش سالن سید رسول که در اثر رنگ آمیزی آن جهت برگزاری مسابقات والیبال آسیای میانه بوجود آمده بود .

این لغزندگی تا اندازه ای بود که همه حاضرین اعتراض خود را به گوش مسئولینی که تعدادی از آنها در سالن حضور داشتند رساندند و حتی در جریان بازی نماینده فدراسیون قصد نیمه تمام ماندن بازی را داشت که با وساطت دکتر نجاریان این اتفاق نیفتاد.

حال بعد از گذشت بیست روز از آن بازی و انجام یک بازی دیگر در این سالن با توجه به پیگیریهای فراوان دکتر نجاریان عملا هیچ اقدامی جهت تعویض کفپوش سالن سید رسول از سوی مسئولین زیربط شاهد نبودیم به همین خاطر از مدیر کل تربیت بدنی استان جناب آقای حسین زادگان و مسئولین دیگر انتظار میرود هر چه سریعتر اقدام به تعویض کفپوش سالن نمایند تا دوباره شاهد آنچه که در آن بازی اتفاق افتاد نباشیم واز همه مهمتر قدیمی ترین و تنها نماینده فوتسال استان در لیگ برتر از این ناحیه متضرر نشود .