مسئول کمیته مسابقات هیئت اسکواش مازندران: توسعه اسکواش مازندران نیازمند کمک‌های مالی است

مسئول کمیته مسابقات هیئت اسکواش مازندران گفت: توسعه و پیشرفت اسکواش در سطح استان نیازمند حمایت‌های مالی است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ کمال احمدی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به استعدادهای خوب در این رشته ورزشی در بین جوانان گفت: توسعه و شکوفایی ورزش اسکواش در سراسر استان یکی از اهداف و برنامه‌های […]

eskoooovashمسئول کمیته مسابقات هیئت اسکواش مازندران گفت: توسعه و پیشرفت اسکواش در سطح استان نیازمند حمایت‌های مالی است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ کمال احمدی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به استعدادهای خوب در این رشته ورزشی در بین جوانان گفت: توسعه و شکوفایی ورزش اسکواش در سراسر استان یکی از اهداف و برنامه‌های مهم این هیئت است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در اعیاد مختلف تصریح کرد: با برگزاری مسابقات در سنین مختلف ضمن کشف استعداد در این رشته ورزشی، فراهم کردن ایجاد انگیزه در بین جوانان به این ورزش نیز است.

احمدی مهم‌ترین مشکل هیئت را همچون دیگر رشته‌های ورزشی عدم حمایت سرمایه‌گذار عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت اسپانسر می‌توانیم یک تیم خوب در سطح کشور داشته باشیم.

مسئول کمیته مسابقات هیئت اسکواش مازندران درباره مشکلات این هیئت گفت: چند سالن کورت در سطح استان فعالیت دارند که برخی از این سالن ها به ویژه خانه اسکواش ساری برای حضور ورزشکاران و تماشاگران مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه اسکواش جام شهدای صداوسیما با حضور ورزشکاران زن و مرد استان و با تلاش رئیس هیئت اسکواش استان در ساری افزود: سطح کیفی این مسابقه با حضور ورزشکاران در رده های سنی مختلف خوب برگزار شد.

احمدی در پایان از حمایت ویژه مسئولان به این رشته ورزشی و همچنین از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم اهدای جام خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از اداره ورزش و جوانان ساری به محل خانه اسکواش مقرر شد راه ورودی برای جایگاه تماشاگران و ورزشکاران مشکلاتی به وجود آمد و این ورودی بسته شد که از مسئولان تقاضا دارم این مشکلات را برطرف کنند.