گزارش تصویری / دربی جوانان قائمشهر با برتری پرسپولیس به پایان رسید/عکاس: امیر طهماسبی

به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه این پست گزارش تصویری بازی تیم های جوانان پرسپولیس قائمشهر و تربیت قائمشهر در لیگ برتر فوتبال استان مازندران را مشاهده خواهید کرد .   شرح بازی : *** این بازی راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی با سوت سر داور بازی آقای رضا هدایتی شروع شد […]

nokjjبه گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه این پست گزارش تصویری بازی تیم های جوانان پرسپولیس قائمشهر و تربیت قائمشهر در لیگ برتر فوتبال استان مازندران را مشاهده خواهید کرد .

 

شرح بازی :

*** این بازی راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی با سوت سر داور بازی آقای رضا هدایتی شروع شد تا شاهد دربی قائمشهری ها در لیگ برتر جوانان باشیم .

*** در این دیدار شاگردان آقای مصطفی حسین زاده ( پرسپولیس قائمشهر ) با لباس های قرمز رنگ و شاگردان آقای محمدرضا بسکابادی ( تربیت قائمشهر ) با لباس های زرد رنگ در زمین حاضر شدند .

*** تیم داوری این دیدار : ۱- داور : رضا هدایتی ۲- کمک داور ۱ : سید یاسر نوربخش ۳- کمک داور ۲ : میثم تیزکار ۴- داور ذخیره : کامران اسدی

*** درحالی که دو تیم بازی کاملا حساب شده ای رو بازی میکردند و تقریبا در موقعیت ها برابر بودند ولی این تیم پرسپولیس قائمشهر بود که موفق شد روی یک ضد حمله با ارسال در عمق سینا مهدوی و ضربه تمام کننده مهدی عبدی قراخیلی در دقیقه ۳۴ گل برتری را به ثمر برساند .

*** بعد از این گل تیم تربیت قائمشهر حملات بسیاری هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم روی دروازه تیم پرسپولیس داشت ( ۴ موقعیت تک به تک ) ولی واکنش های بسیار زیبای علی گرایلی دروازه بان تیم پرسپولیس باعث شد تا تربیت در زدن گل تساوی ناکام بماند .

*** درنهایت دربی جذاب قائمشهر با پیروزی ۱ -۰ تیم پرسپولیس قائمشهر به پایان رسید .

*** شایان ذکر است دیدار تیم های استقلال قائمشهر و وتاک ساری نیز که قرار بود صبح امروز در ساری برگذار شود به دلیل آماده نبودن مدارک تیم استقلال لغو شد .