پس از توافق با تیم بهمن شیراز ؛ خونه به خونه بابل لیگ یکی شد و میثاقیان هم به این تیم نزدیک!

باشگاه خونه به خونه مازندران با خرید امتیاز تیم تازه صعود کرده شیرازی، در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور خواهد یافت. به گزارش مازند اسپرت ، مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران پس از ماه ها تلاش و رایزنی با باشگاه هائی که قصد فروش امتیاز خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را […]

khoonehباشگاه خونه به خونه مازندران با خرید امتیاز تیم تازه صعود کرده شیرازی، در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور خواهد یافت.

به گزارش مازند اسپرت ، مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران پس از ماه ها تلاش و رایزنی با باشگاه هائی که قصد فروش امتیاز خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور را داشتند، بالاخره موفق شدند امتیاز تیم بهمن شیراز را خریداری و فوتبال مازندران را صاحب دومین سهمیه در لیگ دسته اول فوتبال کشور کنند.
 مسئولان این تیم شیرازی بعد از صعود به لیگ دسته اول تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بودجه لازم برای حضور در لیگ را فراهم کنند ولی عدم حمایت لازم از سوی مسئولان استان فارس، بهمنی ها را مجاب کرد تا امتیاز خود را به باشگاه خونه به خونه مازندران واگذار کنند.
گفتنی است، برادران حسن زاده در حالی موفق شدند امتیاز بهمن را خریداری کنند که به دلیل یک سری سوء استفاده های صورت گرفته تصمیم گرفته بودند برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنند ولی پیگیری های هواداران بابلی آنها را مجاب کرد تا همچنان نسبت به خرید امتیاز لیگ دسته اول تلاش کنند.
و اما خبر جالبی که امروز نقل محافل فوتبال مازندران شده بود، مذاکره باشگاه خونه به خونه مازندران با اکبر میثاقیان می باشد تا این مربی نیز در کنار مربی اسپانیایی و غلامحسن پیروانی از گزینه های سرمربیگری تیم خونه به خونه مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.
شنیده ها حاکیست، تکلیف سرمربیگری تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به احتمال بسیار قوی تا عصر فردا مشخص خواهد شد تا این تیم تمرینات جدی خود را برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز کند.
به گزارش مازند اسپرت، حضور تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در کنار تیم قدیمی نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال ایران تعداد تیم های فوتبال مازندران در این لیگ را به عدد ۲ رساند.