انتقاد مالک باشگاه جوان نوین ساری ازمئسولین/ ورزش مازندران را فدای نساجی نکنید !

مالک باشگاه جوان‌نوین ساری گفت: انقدر مسئولین غرق در مشکلات باشگاه نساجی شده‌اند که کلا فراموش کرده‌اند ما هم نماینده مازندران در لیگ کشور هستیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علیرضا ملکشاه مالک باشگاه جوان‌نوین ساری در گفتگویی با خبرنگاران، ضمن انتقاد از عملکرد دستگاه ورزش در مدیریت وضع موجود استادیوم‌های ورزشی مازندران؛ اظهار داشت: ما نماینده استان مازندران در مرحله‌نهایی رقابت‌های حساس لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور هستیم، ولی الان نمی‌دانیم در کجا و با چه شرایطی باید میزبان حریفان خودمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه برای رفع مشکل نساجی بسیج شده‌اند و بقیه تیم‌ها را فراموش کرده‌اند، افزود: نساجی محبوب همه ماها است و در دل کل مازندرانی‌ها جای دارد، ولی این دلیل نمی‌شود که تمام بودجه‌ها صرف نساجی شود.

ملکشاه بیان داشت: مگر ما نماینده مازندران در لیگ کشور نیستیم!؟ الان از اداره ورزش شهرستان ساری آمدند و گفتند که تیم ما حق تمرین یا بازی در استادیوم شهدای ساری را ندارد و قرار است این زمین برای بازی‌های نساجی تعویض چمن گردد. پس تکلیف جوان نوین ساری چه می‌شود!؟

مالک باشگاه جوان نوین ساری ادامه داد: یکی به ما بگوید ما کجا باید میزبان حریفان خودمان باشیم!؟ شهر ساری فقط یک زمین دارد، آن هم استادیوم شهدای‌ساری است که فعلا پا در هوا است. استادیوم شهید متقی ساری هم که دو سه سالی است تخریب شده و هیچ اقدامی جهت بازسازی آن صورت نگرفته، با این وضعیت ما هم به مانند نساجی خانه به دوش هستیم.

ملکشاه با بیان اینکه، در صورت ترمیم چمن ورزشگاه شهدای ساری، این ورزشگاه به این زودی‌ها آماده نخواهد شد، افزود: اینکه بخواهیم ۲٫۵ میلیارد بودجه را صرف ترمیم چمنی بکنیم که مشخص نیست چه زمانی آماده بهره‌برداری خواهد شد، بهتر است این بودجه را صرف ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کنند تا این ورزشگاه زودتر برای نساجی آماده شود تا اینکه با بازسازی ورزشگاه شهدای ساری، تیم ما را خانه به دوش کنند.

این مسئول از نزدیکی آغاز مسابقات گفت و بیان داشت: دو سه هفته دیگر بازی‌های مرحله نهایی لیگ‌دسته‌سوم فوتبال کشور آغاز خواهد شد و ما نیاز مبرم داریم تا در شهر خودمان میزبان این بازی‌ها باشیم.

وی ادامه داد: شهر ساری سال‌هاست در فوتبال آسیب دیده و نگذارید با این اتفاق تنها دلخوشی مردم فوتبال دوست ساری از بین برود و ما هم سرنوشت نساجی و رایکا نصیب‌مان شود و در شهری دیگر مجبور به برگزاری بازی شویم.

ملکشاه افزود: ما به مانند نساجی بودجه کافی نداریم و توان میزبانی در شهر یا استان دیگر را نداریم و به سختی خودمان را برای این کارگزار دشوار در رقابت‌های حساس مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور آماده کردیم و دوست نداریم با این حواشی خودساخته، تمرکز تیم ما برای حضور در این مسابقات برهم بخورد.

مالک باشگاه جوان نوین ساری در پایان گفت: از استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان و همه مسئولینی که در این موضوع مرتبط هستند عاجزانه تقاضا دارم کل ورزش استان را فدای نساجی نکنند و برای هر شهری متناسب با جایگاه آن باشگاه تلاش کنند تا ما هم بتوانیم در شهر خودمان از امکاناتی که تیم‌های دیگر حاضر به استفاده آن نیستند، بازی کنیم. نساجی تمریناتش در تهران است و تمام کارهایش در تهران است، فکر نکنم زیاد هم راغب باشند بدون تماشاگر در استان بازی کنند، پس این همه هزینه و جو سازی برای ترمیم چمن ورزشگاه شهدای‌ساری در فصلی که بازی‌هایش رو به اتمام است، هزینه بیهوده است و خواهش دارم که این بودجه و هزینه را صرف ورزشگاه خانگی نساجی در قائمشهر کنند.