پورموسوی: وقت کشی در فلسفه من نیست/ فاضلی : از هواداران عذرخواهی می‌کنم !

سرمربی نساجی مازندران با اعلام اینکه در هفته اخیر ۴ بازیکن از تیم ما جدا شدند که آرزوی موفقیت برای آنها دارم،گفت: دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند اما بقیه بچه‌ها سالم و سرحال، برای بازی آماده هستند. خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت آبادان پدیده لیگ امسال است و بابت نتایجی که کسب کرده‌اند به آنها تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه باید با تلاش‌مان، دلنگرانی هواداران و حال ناخوش آنها را خوب کنیم، افزود: هر آنچه تاکنون برای نساجی رخ داده چه به لحاظ امتیاز و همچنین رتبه در جدول، مقصر بنده هستم و همچنین اشتباهات داوری؛ اشتباهاتی که نه براساس نظرات کارشناسان بلکه به‌دلیل عذرخواهی چندباره کمیته داوران از باشگاه نساجی؛ حداقل ۶ امتیاز از دست دادیم و اگر این امتیازات به ما اضافه می‌شد، الان با ۱۴ امتیاز باید برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیدیم.

سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم از این بازیکنان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از شریف‌ترین‌ها هستند، با دل و جان می‌جنگند. ایجاد موقعیت می‌کنیم ولی در ضربات آخر مشکل داریم. به حمایت هواداران نیاز داریم. کمک بکنید تا این سربازان نساجی با روحیه بالا در مقابل حریفان حاضر شوند.

فاضلی با اعلام اینکه در هفته اخیر ۴ بازیکن از تیم ما جدا شدند که آرزوی موفقیت برای آنها دارم، ادامه داد: دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند اما بقیه بچه‌ها سالم و سرحال، برای بازی آماده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم نساجی با میانگین سنی حدود ۳۰ سال یکی از مسن‌ترین تیم‌های لیگ است و بیشتر نیمه دوم‌ها را به حریف واگذار می‌کند، تصریح کرد: میانگین سنی تیم ما حدود ۲۶ سال است. درست است که ما در نیمه‌های دوم گل خوردیم اما در بازی قبل مقابل پیکان در دقیقه ۹۰ گل سالم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد و در دقیقه ۹۴ هم یک موقعیت صد در صد داشتیم که بازیکن جوان ما عرفان گل‌محمدی آن را از دست داد. در بازی‌هایی هم ما جلو بودیم و این مسائل برای دیگر تیم‌ها نیز صدق پیدا می‌کند. طبیعی است که تیم‌ها جلو می‌‌افتند، عقب می‌کشند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که هواداران در بازی فردا سه امتیاز را می‌خواهند و چه کاری برای ریکاوری روحی و روانی بازیکنان انجام دادید، گفت: بازیکنان ما واقعاً در تلاش هستند و از هواداران هم تقاضا داریم از آنها حمایت کنند. کمک کنند تا بچه‌ها با تمرکز و آرامش کامل بازی‌شان را انجام دهند. باز هم از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم، افتخار می‌کنم حامد شیری یکی از بهترین کاپیتان‌های تاریخ نساجی در تیم ما حضور دارد. اگرچه بازیکنان ما اسم بزرگی ندارند اما مثل یک سرباز دز این تیم می‌جنگند. بازیکنی مثل سعید بیگی در ۵ پست برای ما بازی کرده است. به تعداد انگشتان دست هم بازیکنی نداریم که بتواند در ۵ پست در لیگ برتر بدون حتی کاهش کیفیت بازی کند. محمود قائدرحمتی هم واقعاً صادقانه در زمین می‌جنگد و باز هم تکرار می‌کنم واقعاً بازیکنان شریفی داریم.

پورموسوی: وقت کشی در فلسفه من نیست/روحم از ریختن آب به دروازه خبر ندارد

سیروس پورموسوی بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در یک بازی بیرون از خانه ۳ امتیاز خوب از تیم خوب نساجی گرفتیم. من از مردم خوب مازندران عذر‌خواهی می‌کنم چون اصلا در فلسفه من نیست که بخواهیم وقت کشی کنیم.

وی افزود: شما دیدید که دو بازیکن ما به زمین افتاد و هر دو نفر تعویض شدند. چون نساجی رو به توپهای بلند اورده بود ما کمی عقب رفتیم ولی خدا را شکر که ۳ امتیاز خوب کسب کنیم.

وی در خصوص داوری این بازی گفت: چون نساجی در بازی های قبل لطمه خورده بود یک مقدار این تیم با هیجان و استرس بیشتر کار دنبال می‌شد. فکر نمی کنم داوری مشکلی داشت و فقط یک صحنه به داور در مورد تمارض بازیکن حریف اعتراض کردم و گفتم باید به بازیکن حریف اخطار بدهد. بازیکنان نساجی کمی انیمیشینی خود را به زمین می‌انداختند ولی در کل داوری مشکلی نداشت.

پورموسوی تاکید کرد: از نظر من داور بازی مسابقه را مدیریت کرد و می‌توانست در خیلی از صحنه‌ها به بازیکنان اخطار بدهد ولی همانطور که اشاره کردم داوری روی بازی اثر نداشت.

یکی از خبرنگاران گفت؛ ما فیلمی داریم که یکی از اعضای کادر فنی شما در ۴ گوشه زمین یک بطری آب به چهارگوشه زمین و دروازه ها ریخت و آیا او از این موضوع اطلاع دارد یا خیر عنوان کرد: من روحم از این موضوع اطلاع ندارم. شما هر کسی که هست را به من معرفی کنید. شما به عنوان رسانه این حق را دارید که پیگیری کنید ولی من روحم از این موضوع خبر ندارد.

سرمربی نفت آبادان در خصوص بازیکنان بومی تیمش گفت: ما ۸۵ درصد از نیروهای بومی استفاده می‌کنیم. دروازه‌بان تیم ما و حنفی غیربومی هستند ولی بقیه بازیکنان ما همان بازیکنان سال گذشته و بومی هستند.

پورموسوی در خصوص اینکه در طول بازی جدال لفظی زیادی داشت عنوان کرد: چون بازی هیجان داشت من هم با هیجان گفتم که بازیکن ما مصدوم است و او باید بیرون بیاید وگرنه به هیچکسی بی احترامی نکردم.یک لحظه مجبور شدم به داخل زمین بروم چون اگر داور بازی را شروع می‌کرد نمی‌توانستیم تعویض خودمان را انجام بدهیم.

وی با اشاره به دلایل موفقیت نفت  آبادان عنوان کرد: فاکتور اول همدلی مجموعه باشگاه نفت آبادان و اعضای هیات مدیره و بازیکنان و کادر فنی است. فاکتور دوم هم حضور بازیکنان بومی و غیر بومی است که باعث شد یک تیم خوب و صمیمی را در کنار یکدیگر تشکیل بدهیم.