شیخ ،ارسلان و قایدی به دنبال هت تریک

چهارشنبه شب سه مهاجم آبی ها فرصت دارند تا با گلزنی خود به پرسپولیس همانند وریا غفوری در این فصل هت تریک کنند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

استقلال در این فصل فوتبالی ۵۵گل در لیگ برتر ، ۱۰گل در پلی آف و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و هشت گل در سه بازی حذفی به رقبای خود زده است . آن ها با میانگین بیش از دو گل در بازی های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و ۱٫۸۳در صد در لیگ برتر فوتبال ایران نشان داده اند خط حمله خوفناکی دارند و می توانند دروازه هر تیمی را چه در ایران و چه در آسیا باز کنند.

 

نکته جالب در عملکرد این تیم در فصل ۹۹_۹۸فوتبالی که آن ها را متمایز نشان می دهد این است  که آن ها در این سه تورنمنت با ۲۱تیم مختلف به صورت رسمی بازی کرده اند و موفق شده اند دروازه هر ۲۱تیم را بازکنند.

چهارشنبه شب آبی ها برابر پرسپولیس قرار خواهند گرفت و خط حمله این تیم با مثلث شیخ دیاباته ، ارسلان مطهری و مهدی قایدی با آمار گلزنی ۴۱گل در سه تورنمنت و در ۳۷بازی نشان داده است که قادر خواهد بود دروازه هر تیمی را در ایران و آسیا در هربازی حداقل یکبار بازکندو این خبر خوبی برای یحیی و تیمش نیست.

 

چهارشنبه شب برای این مثلث شب مهمی خواهد بود آن ها این آمار را بدون گلزنی در سه دیدار جام حذفی رقم زده اند و می خواهند با گلزنی در برابر پرسپولیس همانند وریا موفق به ثبت رکورد گلزنی در سه تورنمنت شوند و تیمشان را به سلامت از مرحله نیمه نهایی به فینال حذفی برسانند.