لزوم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران ادارات و هیات های ورزشی !

تک پسته کردن مدیران ادارات و عدم بکارگیری مدیران ادارات در هیات های ورزشی سبب خواهد شد تا مدیر یک اداره با آرامش بیشتر و پر انرژی مدیریت آن شهرستان را بر عهده داشته باشد تا شاهد چنین کم کاری ها و غیبت هایی از مدیران ادارات نباشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش استان مازندران همیشه و در همه رویدادها در صدر قرار دارد و قهرمانان مازندرانی در هیچ آوردگاهی دست خالی بیرون نمی آیند. اما تلاش ادارات ورزش شهرستانی و هیات های ورزشی استان مازندران بعنوان بازوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این افتخار آفرینی ها کم بی تاثیر نیست و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن حمایت از این ادارات باید نظارت کافی بر عملکرد آنها داشته باشد.

اخیرا مشاهده شده در برخی از شهرها و همچنین در برخی از هیات های ورزشی، مدیران ادارات و روسای هیات ها غیبت های طولانی مدت داشته و گاها بدلیل مشغله های زیاد در پست اصلی خود حضور ندارند که این موضوع نیازمند نظارت ویژه اداره کل ورزش و جوانان مازندران است که با اینگونه مدیران کم کار و ضعیف برخورد داشته باشد.

در هیات های ورزشی، چند پسته بودن روسا و مشغله کاری زیاد سبب شده تا این روسا نتوانند تمام تمرکز خود را برای پیشرفت آن رشته ورزشی قرار دهند که این موضوع ضربه بزرگی به ورزش استان مازندران خواهد زد. و یا در ادارات ورزش شهرستانی، برخی از مدیران ادارات چندین سمت در هیات های ورزشی داشته که این موضوع این مدیران را از هدف اصلی دور کرده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و شخص حبیب حسین زادگان بعنوان مدیرکل، بارها ثابت کرده که با کم کاری ها برخوردهای لازم را داشته و در این مورد با هیچ شخصی شوخی ندارد و حالا طبق گفته برخی کارکنان ادارات در شهرستان ها، این ادارات از نبود مدیران خود در اکثر روزهای کاری رنج می برند که این موضوع نیازمند بررسی جدی اداره کل ورزش و جوانان مازندران می باشد.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و بحث سو استفاده انتخاباتی برخی کاندیدا از ورزش هم اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید در شهرستان ها و هیات های ورزشی ورود پیدا کند و مانع استفاده ابزاری از ورزش شود.

و اما در نهایت پیشنهادی برای این نقد اینکه ؛ تک پسته کردن مدیران ادارات و عدم بکارگیری مدیران ادارات در هیات های ورزشی سبب خواهد شد تا مدیر یک اداره با آرامش بیشتر و پر انرژی مدیریت آن شهرستان را بر عهده داشته باشد تا شاهد چنین کم کاری ها و غیبت هایی از مدیران ادارات نباشیم تا شاهد پیشرفت ورزش باشیم.