گزارش تصویری برگزاری اولین دوره تربیت مربی فانکشنال در مازندران

اولین دوره تربیت مربی فانکشنال ( تمرینات عملکردی ) در مازندران و به میزبانی شهر ساری برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین دوره تربیت مربی فانکشنال در مازندران به میزبانی شهر ساری در دانشکده امام محمد باقر در حال برگزاری است.

حسن مشکاتی مسئول NSCA مازندران در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص برگزاری این همایش گفت : اولین دوره تربیت مربی فانکشنال ( تمرینات عملکردی ) در مازندران و به میزبانی شهر ساری برگزار شد .

این مسئول ادامه داد: اولین دوره تربیت مربی فانکشنال در مازندران به مدت سه روز و در روزهای ششم، هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار می شود و گواهی نامه معتبر نیز به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مشکاتی از حضور استاید برجسته در این دوره گفت و بیان داشت : دکتر مرتضی بهرامی نژاد، دکتر حمید رجبی و دکتر حمید آقا علی نژاد سه مدرس مطرح و شناخته شده دوره تربیت مربی فانکشنال در مازندران می باشند.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص این رشته گفت: علم NSCA (National strenght and conditioning Association) در چهار کشور دنیا ایران، استرالیا،آمریکا، انگلستان می باشد .

مشکاتی ادامه داد: نماینده NSCAدر ایران دکتر بهرامی نژاد که پس از ثبت وزارت کشور به شماره۳۷۷۳۰و با حمایت فدراسیون ورزش دانشگاهی و موسسین این انجمن به قوت نفرات کلیدی شامل مهندس هاشمی طبا،دکتر دهخدا،دکتر علیرضا دبیر،آقای افشین پیروانی،دکتر رجبی،دکتر واعظ موسوی،خانم دکتر نوروزیان،دکتر بهمن رضای با قدرت کار خود را از سال ۱۳۷۹ بطور رسمی و قانونی آغاز کرد تا بتواند علم نوین تمرین را در ایران عزیز تزریق نمایند که این امر به حال قوه الهی به بنده (حسن مشکاتی)و پس از سپری نمودن تحصیل در رشته تربیت بدنی مقطع کارشنایی ارشد رشته آسیب شناسی ورزشی و سپری نمودن دوره عالی بدنسازی بین المللی تمامی رشته های ورزشی در این انجمن و تحت حمایت آکادمی ملی المپیک،دانشگاه خوارزمی و اعتماد دکتر مرتضی بهرامی نژاد و موسسین این انجمن به بنده، در تاریخ ۱۳۹۸/۲/۲۱ این نمایندگی بطور انحصاری وارد استان قهرمان پرور مازندران و با حمایت های بی شایبه و موسسین این انجمن در مازندران با چهره های نامی و المپیکی اعم از سید مراد محمدی، عباد دلیری،پیمان زارع،شاهرخ صداقتی زاده،دکتر گرجی،باب الله عباسی به قوت خود جان گرفت.

این مسئول افزود: تمامی اهداف این انجمن در مازندران غیور و غیرتمند جهت دانش افزایی مربیان زحمت کش و با اراده و همچنین تربیت مربیان به روز دنیا و افزایش عمر قهرمانی ورزشکاران نخبه و مبتدی می باشد.