نخستین دوره مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی برگزار می گردد

مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی در نکا برگزارمیشود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمال نادری امیری عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداسپرت از شهرستان بهشهر، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات آمادگی جسمانی پیشرفته (ساحلی) ویژه آقایان با حضور نمایندگان ۵ شهرستان اعم از؛ بهشهر، ساری، بابل، آمل و قائمشهر در ساحل هتل مروارید نکا برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت آکادمی ورزشی نادری و اداره ورزش و جوانان بهشهر، فردا (جمعه) مورخه ۸ تیرماه ۹۶ ساعت ۹ صبح به صورت انفرادی در ساحل هتل مروارید نکا برگزار می‌شود.

مدیریت مجموعه آکادمی ورزشی نادری در خصوص آیتم‌های مسابقه عنوان کرد: این مسابقات در ۱۰ آیتم اعم از؛ جامپینگ برپی ۱۰ تکرار، دویدن، جامپینگ برپی ۱۵ تکرار، دویدن، اسنچ، دویدن، دوضرب، قایقی، دویدن در آب با وزنه، جامپینگ برپی+ دوضرب+ کتل بل اورهد اسکوات برگزار کی شود.

وی با اشاره به تعداد داوران و شرکت کنندگان، خاطرنشان کرد: چهار داور و یک نفر بعنوان وقت نگهدار بر اجرای آیتم‌های مذکور نظارت می‌کنند و شایان ذکر است افراد از هر رده سنی که هستند می توانند در این دوره از مسابقات شرکت و امتیازاتی را کسب کنند.

کمال نادری در پایان گفت: به سه نفر برتر این مسابقات هدایایی اهدا می گردد که جایزه نفر اول ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه تندیس و یک ست تمام ورزشی می باشد.

به گزارش مازنداسپرت، دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی ساحلی در شش ماه دوم سال جاری برگزار می گردد و علاقمندان می توانند از طریق شماره ذیل (۰۹۱۱۳۵۵۰۵۶۳) آقای کمال نادری تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/فرزانه حسنی