گزارش تصویری/دیداری دوستانه به مناسبت روزجهانی ناشنوایان/ رسانه ورزش ۲ ناشنوایان استان ۱

در دیداری دوستانه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تیم های رسانه ورزش و ناشنوایان استان به مصاف هم رفتند .   به گزارش مازند اسپرت ؛ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ، اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران برای حمایت از این عزیزان دیداری دوستانه بین رسانه ورزش و ناشنوایان استان برگزار کردند . در […]

28در دیداری دوستانه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تیم های رسانه ورزش و ناشنوایان استان به مصاف هم رفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ، اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران برای حمایت از این عزیزان دیداری دوستانه بین رسانه ورزش و ناشنوایان استان برگزار کردند . در این دیدار که دو تیم بازی جالبی را از خود به نمایش گذاشته بودند تیم رسانه ورزش موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ ناشنوایان استان را شکست دهند .

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم رسانه ای ها موفق شدند تیم خوب و جوان ناشنوایان استان را شکست دهند .

در این دیدار گل های رسانه ای ها توسط امید اصغر زاده و مهدی رضی به ثمر رسید و تک گل تیم ناشنوایان توسط صاحب فضلي به ثمر رسید.

حواشی این دیدار :

ابتدای این دیدار دو تیم به مناسبت در گذشت هادی نوروزی کاپیتان مازندرانی پرسپولیس یک دقیقه سکوت کردند و فاتحه ای هم خواندند .

از نکات جالب این دیدار حضور عادل عالیشان معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار بود .

از دیگر نکات جالب توجه این دیدار حضور داور ناشنوا به عنوان قاضی این دیدار بود که به طور کامل این دیدار را قضاوت کرد .

 این دیدار قرار بود در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری برگزار شود که به دلیل نزدیک شدن به حضور رئیس جمهور و نصب داربست در این ایستادیوم ، این دیدار به زمینی دیگر منتقل شد .

 

 

عکاس : باباجانی