صحه دبیر فدراسیون به ظرفیت والای استان مازندران !

کاراته در مازندران قدمتی دیرینه دارد اما این حقیقتی است که در این چند سال آخر از آن جرقه های گاه و بیگاه نجات یافته و حالا در موفقیت هایش رد ثبات و استمرار مشهود است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)-مازند۲۴-ارتباط حسنه و اعتماد بایسته فدراسیون ها، خواسته و لازمه هیات های ورزشی استان هاست و کاراته مازندران هم به آرامی توانسته حقانیت خود را اثبات کرده و نظر مقبول محسن آشوری دبیر فنی و کارکشته را جلب نماید.

کاراته در مازندران قدمتی دیرینه دارد اما این حقیقتی است که در این چند سال آخر از آن جرقه های گاه و بیگاه نجات یافته و حالا در موفقیت هایش رد ثبات و استمرار مشهود است.

این ورزش که هواخواهان و فعالان زیاد در مازندران دارد، برای به اندازه رشد کردن و هم تراز قابلیت هایش درخشیدن؛ به غلظت اعتماد مسئولان فدراسیون نیاز دارد، اتفاقی که به تازگی احساس می شود از سوی فدراسیون اعطا می گردد.

محسن آشوری به عنوان چهره ای نافد و گشاینده در کاراته ایران که خود منشا تحولات عظیم بوده و امین و موثق این رشته است، به صلاحیت کاراته مازندران معترف است و می داند که این استان با اکثریت عاشق پیشه ورزش و جامعه معتمد کاراته اش می تواند به تنظیم ریتم و خوش آهنگی توفیقات ملی کمک شایانی نماید.

رضا اسدی فعال جوان و بی ریای کاراته در هنگامه لیگ کشور فرصت یافت تا دقایقی با شیهان محسن آشوری همکلام شده و از دیدگاههای این شخصیت شناخته شده ورزش ایران بهره برد. اسدی که مربیگری می کند و دلسوزانه حتی خلاهای رسانه ای کاراته مازندران را به حداقل رسانده، از رضایتمندی و همینطور افزایش انتظارات محسن آشوری گفته که بدین معناست حتی فراتر از آنچه ارائه می دهیم و مورد توجه قرار می گیرد؛ به اصالت و قدرت کاراته استان ما وقوف و اطمینان کامل دارد و همت بیشتری را هم می طلبد.

این یک فرصت مطلوب برای مازندران است که در کاراته به حداکثر ظرفیت خود برسد و از حمایت و همراهی آشوری که قطعا متوجه همه استان های برخوردار از چنین پتانسیل کاراته ای می شود، برای رسیدن به کمال مقصودش لذت برد.