مرخصی با حقوق یا خداحافظی از اداره/سرمایه سوزی نکنیم

در چند روز اخیر به دفعات مکرر نوشتیم راجع به ورزش آمل و اتفاقات عجیبی که در ان رخ می دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این روزها بعضی ها نگارنده این مطلب را متهم میکنند که بنده با صدای بلند حاضرم بگوییم که هیچ منافعی بنده نخواهم داشت و تا آخر زیر پرچم امام خامنه ای و در چارچوب قانون اساسی انتقادهای خود از ورزش شهر آمل را بیان می کنم.

دیروز اتفاقی متوجه داستانی شدم که اشک در چشمانم حلقه زد آرنولد قهرمان افسانه پرورش اندام دنیا یک روزی فرماندار کالیفرنیا و یک روز زیر مجسمه اش سر بر بالین گذاشت آرنولد قهرمان افسانه ای پرورش اندام بود و فرماندار کالیفرنیا و شانس آوردیم آرنولد هندبالیست نشد و در کالیفرنیا کارهای نمایشی و دوربینی نمیکرد و دخترش را در فرمانداری استخدام نکرد.

حکایت این روزهای ورزش ما و هیئت های نورچشمی عجیب است!صادق چمن آرا. رییس هیئت همگانی آمل لطفا هدفت را در ورزش اعلام کن!

بزرگنمایی و باند بستن در ورزش ها قطعا جایی ندارد!ورزش جای باندبازی نیست ورزش جای مسئول بازی نیست!
ورزش حسابش با مدرسه فرق دارد!

 

صادق چمن آرا رییس هیئت ورزش های همگانی شما باید پاسخ دهید که چرا با هیئت سه گانه و رزمی ادغام شدید! آقای عشریه بزرگمرد اقتصادی آمل چه اقداماتی برایتان انجام داد!؟

فاطمه نصری فرزند ناصر را چگونه به سمت مسئول دبیرخانه هیئت همگانی،سه گانه و رزمی منصوب کردید؟ جناب صادق چمن آرا حقوق ایشان را از کدام منبع تامین کردید؟

از دوشنبه هفته گذشته خانم نصری چرا سرکار نمی رود؟مگر تعهد کاری نداشت؟اداره ورزش مگر اینگونه است که هر وقت دلمان بخواهد برویم و هر وقت دلمان خواست نریم سرکار!!

آقای نصری اگر استخدام دخترخانم محترمتان در اداره ورزش و جوانان کار درستی نبود چرا اول انجام دادید؟

مطالبه پاسخگویی داریم،آتش به اختیار،زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی از رییس اداره ورزش و جوانان آمل می خواهم این موارد را پاسخ دهد.

سرمایه های این شهر اسماعیل پهلوان ها هستند که نماد مدیریت در ورزش استان است; اسماعیل پهلوان ،یک پهلوان واقعی در مدیریت ورزش است که در بابلسر تلاش می کند و این روزها بابلسر پرکار ترین شهر ورزشی استان بوده است.خسته نباشید اسماعیل پهلوان نماد مدیریت ورزش استان

اما حاج غلامرضا رضوی هم دیگر آملی است که در یک شهر دیگر در حال فعالیت است رضوی در شهری فعالیت می کند که مردمان آن عاشق هستند عاشق واقعی.عاشق نساجی.رضوی دانشجوی دکترای مدیریت در ورزش است که بخوبی کار خود را در مدیریت وارد است.

این ها سرمایه های مدیریتی ورزش شهرمان است;اسماعیل پهلوان ها وحاجی رضوی ها را ورزش آمل فراموش نمی کند و به مسئولین ارشد شهر و استان می گوییم که چرا آملی ها باید سرمایه سوزی کنند؟