در هفته تربیت و بدنی ورزش مازندران چه برنامه هایی خواهد داشت!؟

نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته تربیت بدنی و ورزش استان مازندران با حضور معاونین اداره‌کل و اعضای ستاد در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روزهای ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در تقویم هجری شمسی به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شد، به همین منظور برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در این ایام اولین جلسه ستاد برگزاری هفته تربیت و بدنی با حضور معاونین اداره‌کل و اعضای ستاد در سالن اجتماعات شهید زرهون برگزار شد.

عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی در این جلسه اظهار کرد: مناسبت‌های مختلفی در طول سال اجرا می‌شود و اداره‌کل ورزش و جوانان استان همواره جزو اعضای فعال ستاد است.

دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران با بیان اینکه ورزش ضامن سلامتی روح، روان و شادابی انسان می‌شود، تصریح کرد: سخنرانی مدیرکل در نماز سیاسی عبادی جمعه در مرکز استان، برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی، نشست با اصحاب رسانه، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از ادارات و اماکن ورزشی، دیدار با پیشکسوتان ورزش و بازنشستگان و … از برنامه مهم این ایام است.

در ادامه ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی نیز گفت: جهت باشکوه‌تر برگزاری این برنامه‌ها در سطح استان برای هیأت‌های ورزشی نامه‌نگاری شد.

وی افزود: عموم مردم را به ورزش همگانی تشویق کنیم تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

همچنین اسماعیل محمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ارائه عملکرد هیأت‌های ورزشی استان را خواستار شد و اضافه کرد: تیم اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در مسابقات والیبال قهرمان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و تیم فوتسال نیز قهرمان کارکنان دولت استان شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در هفته تربیت بدنی و ورزش سه پروژه ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری برسد.

مریم فرج‌پور معاون امور بانوان نیز با بیان اینکه ورزش بانوان رشد و توسعه خوبی در سطح استان داشته است، گفت: در مسابقات آسیایی داخل سالن ۲۰۱۷ در ترکمنستان ورزشکاران بانوی مازندرانی در معیت تیم‌های ملی بسیار خوش درخشیدند.

وی در پایان از اجرای برنامه‌های پیشنهادی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در حوزه بانوان در این ایام به‌ویژه کارگاه آموزشی و مشاورین برگزار می‌شود.

در پایان اعضای جلسه برای برگزاری مطلوب و شایسته برنامه نکته نظراتی را ارائه دادند.