دهمین سال برتری هیأت کشتی مازندران حکایت از عملکرد عالی ثمربخش !

هیأت کشتی مازندران طی دهمین بار به عنوان هیأت برتر کشور معرفی شد که نقش اصغر ثمربخش ، سلمان قادری و غلام نوری زاده در این موفقیت بی بدیل است .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هیأت کشتی مازندران طی دهمین بار به عنوان هیأت برتر کشور معرفی شد که نقش اصغر ثمربخش ، سلمان قادری و غلام نوری زاده در این موفقیت بی بدیل است .

براستی مگر وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران چه کمکی به این هیأت می کنند و پاداش فدراسیون برای هیأت برتر تنها اهداء یک عدد کاپ و لوح یادبود می باشد و کل اعتباری که به هیأت کشتی مازندران داده می شود تنها در حد پرداخت ۵۰ درصد هزینه سوخت اتوبوس حامل کشتی گیران است که حتی پاسخگوی هزینه حداقلی تدارکات این هیأت نیز نمی شود .

اما با همین اعتبارات و امکانات حداقلی و به واسطه همت شخص اصغر ثمربخش و درخشش عالی کشتی گیران مازندرانی ، ۱۰ سال متوالی هیأت کشتی استان به عنوان هیأت برتر انتخاب شد .

باید افزود ۹۰ درصد نفرات تیم ملی مازندرانی و بخش عمده ای از موفقیت های کشتی کشور در مسابقات بین المللی ، آسیایی و جهانی و المپیک به دلاوران این دیار اختصاص دارد .

گفتنی است هیأت کشتی مازندران به اعتقاد کارشناسان ورزشی ، به عنوان نماد موفق هیأت های کشتی کشور مطرح و الگویی برای هیأت های کشتی سایر استان ها به شمار می رود.

 

اصغر ثمربخش:من تنها به کل کشتی مازندران فکر می کنم

اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: به کل کشتی مازندران فکر می کنم و سلمان قادری نایب رئیس و غلام نوری زاده دبیر هیأت نیز به کشتی استان توجه دارند بارها شده که سلمان قادری پیگیری برای حل مشکلات کشتی شهرهای مختلف استان را بر عهده گرفته و بنده به کشتی ساری و پیگیری مشکلات کشتی در این شهر نیز فکر می کنم.

وی با بیان اینکه من عاشق کشتی ساری هستم ، افزود: شهرم را دوست دارم اما بی عدالتی و تبعیض را نمی پذیرم از افت کشتی ساری ناراحت و همانطوریکه کشتی قائمشهر و جویبار افت می کند همه نسبت به آن رنجیده خاطر می شوند .

ثمربخش با اشاره به اینکه فضای تعاملی خوبی بین فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با هیأت کشتی مازندران حاکم است ، تصریح کرد: وضعیت کشتی مازندران در سطح کشور مطلوب و باید وحدت کاملی بین همه ارکان ورزش برای اعتلای کشتی این دیار وجود داشته باشد.