یک نبرد سخت تا قهرمانی تیم ملی دانش آموزی/+ تصاویر

تیم ملی ایران با حضور موثر چهار بازیکن مازندرانی خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال دانش آموزی زیر ۱۸ سال آسیا صعود کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا با حضور ۹ تیم از ۱۷ شهریور در ورزشگاه بعثت شیراز شروع شده و تیم ایران در گروه اول با کسب سه پیروزی مقابل تیم های مالزی، چین و سریلانکا به نیمه نهایی صعود کرد.

مازندرانی های تیم ملی دانش آموزی همگی به عنوان بازیکن ثابت به میدان می روند و در زمره بهترین ها هستند.

دو بابلسری به نام علیرضا آقا براری از ذوب آهن اصفهان و عارف محمدعلی پور از ملوان بندرانزلی در قلب دفاع به همراه یک ساروی از تیم پدیده ساری در جناح چپ دفاعی به نام سامان فلاح، سد محکمی را در مقابل رقبا ساخته اند، به طوری تیم ایران در سه بازی اول هیچ گلی دریافت نکرده است. حتی عارف محمد علی پور در بازی مقابل سریلانکا یک پاس گل ساخت و یک بار هم تور دروازه حریف به لرزه درآورد.

علیرضا آقابراری به عنوان کاپیتان تیم را در داخل زمین رهبری می کند.

از درخشش محمد صابری پور مهاجم چالوسی هم نمی توان به سادگی گذشت. وی در بازی مالزی هر دو گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند و در بازی با سریلانکا یکی از ۹ گلزن ایران بود تا رکورد ۳ گل زده در ۳ بازی را ثبت کند.

همچنین نمی شود از نقش روح الله اسماعیلی مربی بدنساز جوان مازندرانی در عملکرد خوب تیم ملی صحبت نکرد. اسماعیلی جوان به عنوان مربی بدنساز تیم ملی را همراهی می کند و تجربه بالایش در اوج جوانی کمک های زیادی به تیم ملی در این مسابقات کرده است.قابل ذکر است در بین اعضای تیم ملی پزشک تیم ملی نیز مازندرانی است .عبدالحسین شریفی پزشک مازندرانی تیم ملی است تا تیم ملی دانش آموزی با این شش یارش برای کسب عنوان قهرمانی خیز بلتدی بردارد.

گفتنیست؛ تیم ملی دانش آموزی ایران ساعت ۱۷ روز جمعه در دیدار نهایی این رقابت ها باید به مصاف اندونزی برود .

1

2

3

4

5