ساخت اولین و بزرگترین خانه اسکواش ایران در نکا

بعد از توانمندی حمزه پور در فوتسال، رضایی رییس اداره ورزش و جوانان نکا بر آن شد او را به خاموش ترین هیات نکا یعنی اسکواش بفرستد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا حمزه پور رییس هیات اسکواش شهرستان نکا و مسؤل کمیته مسابقات و لیگ اسکواش مازندران که الحق و النصاف با آمدنش به هیات اسکواش نکا روح تازه ای بر کالبد خاموش و بی نام اسکواش این شهرستان دمید، نشان داد توانمندی هدایت در بیشتر رشته های ورزشی را دارد .
حمزه پور استاد روشن کردن فتیله های خاموش است .روزی در قامت رییس هیات ورزش روستایی شهرستان میاندرود قرار گرفت و با عملکرد عملیاتی خود شور و نشاط خاصی به ورزش روستایی میاندرود دمید.

برگزاری فوتسال روستایی ، والیبال روستایی ، همایش دوچرخه سواری روستایی و برگزاری مسابقات قوی ترین مرد و سریعترین دونده زن روستایی در شهرستان میاندرود رییس هیات روستایی مازندران را ایجاب کرد تا از او به عنوان مسئول برگزاری مسابقات روستایی شرق مازندران استفاده کند و بعدها هم به عنوان مسؤل کمیته فوتسال روستایی مازندران ..!
این نشان دهنده کاربلدی حمزه پور جوان ظرف مدت دو سال فعالیت در ورزش روستایست.
فوتسال خاموش نکا ایستگاه بعدی حمزه پور بود که دو سالی ازش خبری نبود و با آمدنش موتور فوتسال هم روشن شد و بعد از یک سال و نیم فعالیت در کرسی ریاست کمیته فوتسال نکا نمره خوبی گرفت و به گفته کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی نکا دوره فعالیت حمزه پور در فوتسال پر تحرکترین و بدون حاشیه ترین دوره های برگزاری مسابقات فوتسال بود.

بعد از توانمندی حمزه پور در فوتسال، رضایی رییس اداره ورزش و جوانان نکا بر آن شد او را به خاموش ترین هیات نکا یعنی اسکواش بفرستد .
هیاتی که هنوز در نکا مردمانشان آشنایی با نام این ورزش ندارد و اینکه بعد از دو ماه فعالیت حمزه پور در اسکواش نکا خبر می رسد کار ساخت بزرگترین خانه اسکواش نکا با همکاری شورای شهر و شهرداری نکا و اداره ورزش و جوانان نکا همچنین نظارت هیات اسکواش استان در طرح مروارید انجام می پذیرد و تا روزهای آینده با حضور مسؤلین شهرستانی ، استانی و کشوری کلنگ این پروژه بزرگ در نکا بر زمین خواهد خورد و این می تواند نقطه اوج کار مدیریتی هیاتی این جوان باشیم .
در خبرهای بعدی گزارش کاملی از چگونگی ساخت این پروژه بزرگ کشوری در نکا خواهیم پرداخت.