سهراب مرادی وزنه بردار برتر هفته چهارم لیگ برتر شد

سهراب مرادی از تیم یاسین پیشرو قم به عنوان بهترین وزنه بردار هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان معرفی شد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، برترین وزنه برداران هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور با محاسبه  امتیازات شناخته شدند. بر این اساس با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون، سهراب […]

سهراب مرادی از تیم یاسین پیشرو قم به عنوان بهترین وزنه بردار هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان معرفی شد.

خبرگزاری فارس: سهراب مرادی وزنه بردار برتر هفته چهارم لیگ برتر شد

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، برترین وزنه برداران هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان باشگاههای کشور با محاسبه  امتیازات شناخته شدند. بر این اساس با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون، سهراب مرادی وزنه بردار ملی‌پوش کشورمان که در تیم یاسین پیشرو قم نیز عضویت دارد در رقابتهای دسته ۱۰۵ کیلوگرم که توانسته بود در حرکت یکضرب ۱۸۰کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۲۱۷ کیلوگرم و با حد نصاب مجموع 397 کیلوگرم ضمن کسب عنوان نخست این دسته با ۵۰ /۴۵۲ امتیاز، به عنوان بهترین وزنه بردار هفته چهارم معرفی شود.

همچنین در این رده بندی جواد نادری دیگر وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با ۰۱ /۴۳۴ امتیاز و علی هاشمی وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم تیم یاسین پیشرو قم با ۶۹ /۴۳۰ امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مرتضی رضائیان از تیم یاسین پیشرو قم با ۴۳۰/۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و پس از رضائیان نیز امیر حقوقی از تیم عقاب نیروی هوایی همدان با ۴۲۳/۶۲ امتیاز پنجم شد و یاسین باقری از تیم ذوب آهن اصفهان با ۴۲۳/۱۷ امتیاز به جایگاه ششمی رسید.

چهارمین هفته لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاههای کشور که در اهواز و به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ دی ماه) برگزار شده بود با صدر نشینی تیم  ذوب آهن اصفهان به پایان رسید./فارس