شطرنجباز مازندرانی قهرمان مسابقات مردان کشور شد

چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری قهرمانی مردان کشور ، عصر جمعه با برتری شطرنجباز مازندرانی در رشت پایان یافت . به گزارش مازند اسپرت ؛ در پایان این رقابت ها ، محمدرضا اصغرزاده از استان مازندران با کسب ۹٫۵ امتیاز عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج مردان کشور را کسب کرد . همچنین شاهین […]

cheaasچهاردهمین دوره مسابقات شطرنج سراسری قهرمانی مردان کشور ، عصر جمعه با برتری شطرنجباز مازندرانی در رشت پایان یافت .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در پایان این رقابت ها ، محمدرضا اصغرزاده از استان مازندران با کسب ۹٫۵ امتیاز عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج مردان کشور را کسب کرد .

همچنین شاهین ساده از گیلان با کسب ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مهرداد صداقتی از قزوین با کسب ۸٫۵ امتیاز عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد .
آرش داغلی از استان گیلان ، حسین مجاوریان از اردبیل و امیرمحمد سوزنکار دیگر شطرنجباز گیلانی نیز با کسب ۸٫۵ امتیاز و به دلیل پوئن شکنی ، به ترتیب در مکان های چهارم تا ششم قرار گرفتند .

در حساس ترین بازی های دور یازدهم و پایانی این رقابت ها ، دیدار شاهین ساده با حسین مجاوریان مساوی شد ، محمدرضا اصغرزاده با رستم بهمردی نیز به نتیجه مساوی دست یافتند و مسابقه امیرمحمد سوزنکار با میثم خطیبی با نتیجه تساوی به پایان رسید .

چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج قهرمانی مردان کشور، از عصر جمعه هفته گذشته با حضور حدود ۳۰۰ شطرنجباز از سراسر کشور در شهر رشت آغاز شده بود .

شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها ، طبق مقررات فدراسیون جهانی شطرنج و در ۱۱ دور به روش سوییسی در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .

در پایان این دوره از رقابت ها ، ۲۳ شطرنجباز برتر انتخاب و به مرحله نیمه نهایی رقابت های شطرنج قهرمانی مردان کشور در سال جاری صعود کردند.

مسابقات شطرنج قهرمانی مردان کشور در سال جاری، در سه مرحله انجام خواهد شد که در پایان نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی شطرنج مردان ایران درمی آیند .