مهدوی :اعتبارات خوبی برای ورزش این شهرستان جذب کرده ایم

قهرمانی های تیم ها و باشگاه های میاندرودی و درخشش ورزشکاران این شهر کوچک هر روز بیشتر از قبل می شود و با برنامه ریزی های دقیقی که مهدوی برای میاندرود صورت داده، از الان می توان روی ورزشکاران این شهر برای مسابقات آسیایی، جهانی و حتی المپیکی چشم دوخت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شاید تا چند وقت گذشته کسی حتی اسمی از ورزش میاندرود به زبان نمی آورد و حتی ورزشکاران و ورزشی های این شهر زیبا به چشم نمی آمدند. اما عظم جدی مسئولین این شهر، همدل شدن تمامی مسئولین سیاسی و غیر سیاسی و حتی مردم میاندرود همه و همه مدیون زحمات شخصی است که برای پیشرفت ورزش میاندرود سنگ تمام گذاشته است.قابلیت های بالای مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود بر کسی پوشیده نیست و حالا می توان از او برای ورزش استان و حتی کشور استفاده کرد. پتانسیل بالای این مدیر جوان، انرژی و انگیزه بی نظیرش او را به یک مدیر نمونه در سطح شهرهای مختلف استان تبدیل کرده .

قهرمانی های تیم ها و باشگاه های میاندرودی و درخشش ورزشکاران این شهر کوچک هر روز بیشتر از قبل می شود و با برنامه ریزی های دقیقی که مهدوی برای میاندرود صورت داده، از الان می توان روی ورزشکاران این شهر برای مسابقات آسیایی، جهانی و حتی المپیکی چشم دوخت.

پیشرفت های اخیر در منطقه ی کوچک میاندرود بیش از پیش چشم گیر بوده و حالا میاندرودی ها هم همپای این مدیر جوان برای پیشرفت ورزش شهرشان قدم های محکمی بر میدارند تا آینده ای روشن برای این شهر رغم بزنند.

اما مختار مهدوی عصر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد جابر معافی در شهرستان زادگاه وی از وی به عنوان یک خبرنگار متعهد و اخلاق‌مدار نام برد و اظهار کرد: وی فردی متعهد بود و مدت سال‌های عمر خود را با عزت و شرافت در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت کرد.

وی به وظیفه حساس و مهم خبرنگار تأکید کرد و افزود: مدیران باید از ظرفیت رسانه‌ها به خوبی استفاده کنند زیرا خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه مردم حق مطالبه دارند و ما باید جوابگو بوده و به وظیفه خود عمل کنیم، خاطرنشان کرد: در حوزه ورزشی از جمله قهرمانی، هیأت‌های محلی، برنامه‌های فرهنگی و… تعامل با دستگاه‌های اثرگذار بسیار حائز اهمیت است.

 مهدوی اضافه کرد: ورزش یک کار همگانی و تیمی است و در این بخش نمی‌توان حضور پیشکسوتان، نمایندگان و مسؤولان نادیده گرفته شود زیرا همه باید پای کار باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: قالب جمعیت این شهرستان ۸۵ درصد فضای روستایی است و  ۵۲ روستا در این شهرستان داریم و از ۱۰ سالن ورزشی برخوردار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با بیان اینکه فضاهای ورزشی ما بر اساس نگاه آمایشی نبوده است و در چندین روستا سالن داریم اما در مرکز شهر فاقد این امر هستیم، خاطرنشان کرد: در برخی سالن‌های ورزشی کفپوش نداشتیم و ورزشکاران بر روی بتن بازی می‌کردند که با پیگیری‌های متعدد و با اعتبارات دولتی و همچنین مشارکت‌های مردمی در دارابکلا، اسرم، و برگه این فضا را ترمیم کردیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت اما تلاش کردیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعتبار خوب برای ورزش این شهرستان جذب کنیم، افزود: بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان برای پروژه‌های نیمه‌کاره و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبار ارزش افزوده اعتبار جذب کردیم.

مهدوی به پروژه‌های نیمه‌‌کاره در روستای کیاپی، جامخانه و بزمین‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: امید داریم با این تخصیصات اعتبار بخش زیادی از مشکلات سخت افزاری و زیرساختی حل و برطرف شود.

وی با بیان اینکه نگاه خود را محدود به چند رشته ورزشی نکردیم، گفت: ورزش یک فرایند طولانی مدت بوده که نیازمند زمان است.

منبع متن مصاحبه : فارس