قطار شهروند در ایستگاه پنجم متوقف شد/اولین شکست اسماعیل پور در شیراز + نتایج و جدول

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز شهروند ساری اولین شکست فصل خودش را تجربه کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز شهروند ساری در شیراز اولین شکست فصل خودش را تجربه کرد.

عصر امروز شهروند ساری در حالی در شیراز به مصاف تیم ارژن رفت که در پایان به نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد و سه امتیاز این بازی را از دست داد تا بعد از گذشت پنج هفته اولین شکست فصل خودش را تجربه کند.

در این دیدار اسماعیل پور با ترکیب سینا پرکاس – طاها مرتضوی – حمید سالاری – محمد طاهری – علی ابراهیمی به میدان رفت . تیم میزبان در این دیدار بازی را خیلی خوب شروع کرد و با فشارهای زیاد بلافاصله موفق شد دروازه شهروند را در همان دقایق ابتدایی باز کند.

در حالی که دو تیم در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند و هر دو تیم موقعیت های خوبی را نیز خلق کردند اما نیمه اول این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم میزبان نیمه دوم را هم خوب آغاز کرد و چند موقعیت خوب توسط این تیم توسط سینا پرکاس دفع شد .اما در ادامه شوت زیبای محمد طاهری از روی ضربه ایستگاهی که با واکنش دروازه بان شیرازی ها به بیرون رفت.

اما میزبان خیلی زود به گل دوم خود نیز دست یافت تا نتیجه دو بر صفر شود و کار برای اسماعیل پور و شاگردانش سخت شود.

اما درست چند دقیقه بعد شیرازی ها گل سوم را نیز وارد دروازه شهروند کردند و تا عملا کار برای اسماعیل پور و شاگردانش تمام شود. در ادامه شهروندی ها هرچه تلاش کردند موفق به گشودن دروازه میزبان خود نشدند.

حملات خطرناک مرتضی عظیمایی ، ابراهیمی و طاها مرتضوی هم راهی به دروزاه تیم میزبان پیدا نکرد تا این دیدار با همان نتیجه سه بر صفر به پایان برسد و اسماعیل پور اولین شکست فصل خودش را تجربه کند.

گفتنیست در این دیدار یک پنالتی از روی نقطه دوم برای شهروند گرفته شد که توسط طاها مرتضوی و با دفع دروازه بان ارژن از دست رفت.

شهروند با این شکست شش امتیازی باقی ماند و به رده هشتم جدول سقوط کرد .

این هفته از رقابت ها با انجام ۶ دیدار و لغو یک بازی برگزار شد که  تیم فرش آرا مشهد با تک گل احمدنیا بر پارسیان شهر قدس غلبه کرد و ۱۰ امتیازی شد. مس سونگون با پیروزی پرگل برابر آتلیه طهران قم در غیاب گیتی پسند و تاسیسات دریایی و با یک بازی بیشتر نسبت به این دو تیم با ۱۲ امتیاز به صورت موقت صدرنشین شد.

دیدار گیتی پسند و تاسیسات دریایی هم به دلیل حضور گیتی پسند در جام باشگاه‌های آسیا لغو شده است.

نتایج کامل بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال:
فرش آرا ۱ – پارسیان شهر قدس صفر

ارژن شیراز ۳ – شهروند ساری صفر

مس سونگون ۶ –  آتلیه طهران قم ۲

مقاومت البرز ۳ –  آذرخش بندرعباس ۲

ملی حفاری اهواز ۳ –  مقاومت قرچک ۲

هیئت فوتبال قم ۲ –  شهرداری ساوه ۲