فرشاد آذری سکاندار ورزش بهشهر شد/عزل و نصب در شهرهای مرکزی بزودی !؟

بعد از تغییرات در ورزش بهشهر زمزمه ها برای تغییر در ورزش مرکز استان هم قوت گرفته و گویا قرار است در طول ماه پیش روی تغییراتی در راس مدیریتی ورزش مرکز استان صورت بپذیرد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از زحمات چندین ساله سید عسگری اکبری رییس سابق این اداره قدردانی شد و فرشاد آذری به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر منصوب شد.

آذری ۴۳ ساله و دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت ورزشی است و پیش از این سابقه ریاست تربیت بدنی شهرهای سوادکوه، چالوس و اداره ورزش و جوانان بابلسر  را در کارنامه ورزشی خود دارد.

از سوابق ورزشی فرشاد آذری می توان به عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان کشور اشاره کرد.

اما نکته قابل توجه شروع تغییرات توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران است که طبق شنیده ها پیش بینی این می شد که به زودی تغییراتی در ورزش شهرهای بهشهر، میاندرود ، ساری و یکی دو شهر دیگر استان انجام شود. بعد از تغییرات در ورزش بهشهر زمزمه ها برای تغییر در ورزش مرکز استان هم قوت گرفته و گویا قرار است در طول ماه پیش روی تغییراتی در راس مدیریتی ورزش مرکز استان صورت بپذیرد .

باید منتظر بود و دید چه اقداماتی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان صورت خواهد پذیرفت. آیا مدیرکل می تواند در برابر فشار های سیاسیون شهرها تصمیمات خودش را نهایی کند یا خیر !؟